|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() JulegaverEnda en tråd om jula. Jeg lurer på hvem dere kjøper gaver til? Ser i en annen tråd at det blir kjøpt veldig mye gaver, så da lurer jeg på hvem som får?
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: JulegaverVi kjøper til hverandre, søsken, svigersøsken, foreldre, besteforeldre og søskens barn. (Jeg har bare én nevø og én niese, og mannen min har ingen, så det blir ikke så mange.) Så kjøper vi til 5-6 venner/vennepar, og til barna deres, dersom de har barn. Og nå etter hvert blir det også til et par av Lillegutts venner.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JulegaverJeg kjøper til mann, barna våre, foreldrene mine, svigerforeldrene mine, søsteren min (sammen med mannen hennes), to nevøer, en niese og tre venninner, samt gutten til ei venninne av meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: JulegaverJeg kjøper til mann,mine 2 barn, svigerforeldre, 3 tanter og onkler på min manns side og min mor og hennes samboer, elste broren min og 5 tanteunger på min side, 3 søsken til min mann og 7 tanteunger på den siden, en nabo, en kamerat av junior, en kamerat av mannen min, |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trøtt
|
![]() Sv: JulegaverVi kjøper til poden, foreldrene våre, søsken, og venners barn. Noen tanter og onkler (de vi har mest kontakt med) får symbolske gaver som en vinflaske, konfekteske e.l. I tillegg har jeg en venninne jeg kjøper til, samt at noen får en liten og hjemmelaget overraskelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: JulegaverMazungen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: JulegaverVi kjøper til foreldre, svigers, tantunger (4), olderforeldre (4), egne unger, min søster og mannen, og et par venninnegaver til to venninner. Tiåringen kjøper i tillegg til fem venninner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: JulegaverHer i huset kjøper jeg og min kjære til hverandre - eller blir enige om å kjøpe noe vi ønsker oss til huset.
![]() |
#9 |
Energirik
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: JulegaverHer blir det Marcusen min, mamma og pappa, min bror og søster, tante og onkel og et søskenbarn. Min kusines datter, en venninne og hennes sønn, en annen vennines barn. det er vel det tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
fri
|
![]() Sv: JulegaverVi har ganske stor familie med veldig mange nieser og nevøer, så her blir barna prioritert. Men det er jo koselig å få litt gaver til de voksne også, så vi pleier som regel å avtale litt sånn utenom at vi gir gaver til søsken også. Og så har vi jo fire besteforeldre, og to oldemødre som må få gaver. Og så feirer vi jul sammen med svigermor til min svoger, så da får hun også gave. I tillegg til alle ungene i huset og far og mor. Så det blir mer enn nok. Og et par venninner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: JulegaverVi kjøper til foreldre, barnløse søsken, vår foreløpig eneste niese samt at jeg kjøper til mine nærmeste venninner og deres barn. Og selvsagt kjøper vi til ungene våre og til hverandre - evt. blir vi enige om å spleise på en ting til huset e.l. i stedet for å kjøpe til hverandre (som i år). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: JulegaverVi kjøper til foreldre, besteforeldre, søsken, søskens barn og ungenes faddere. Vi har ganske store familier, så det er jammen nok. |
![]() |
![]() |
#13 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: JulegaverKjøper og kjøper, vi gir ihvertfall gaver til foreldre, søsken/svigersøsken, nevøer og nieser, besteforeldre (ikke alltid må jeg innrømme), fadderbarn, en tante, en onkel, og et par venner. Og vips så var det 49 stk!
![]() |
|
|