Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Her er Norges bidrag til MGP 2009

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-09, 23:15   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er Norges bidrag til MGP 2009

Alexander Rybak!
Ja, for det kan vel ikke bli noen annen?

http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/158948

Sist redigert av safran : 08-02-09 kl 14:43. Årsak: Best å få navnet riktig stavet
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 23:22   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Han falt vi for her i heimen også. 6-åringen insisterte på at vi måtte ringe og stemme på han.
Jeg håper og tror at det er han som vil representere Norge i år ja.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 23:23   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Gammel 07-02-09, 23:24   #4
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Gosh! Han var jo bare helt fantastisk!

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 23:26   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Heier på ham.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 23:33   #6
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Vi heier også på hanDet hjalp jo også at han var søt.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 23:39   #7
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Helt enig!

Gammel 07-02-09, 23:43   #8
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Han kan jo ikke synge da stakkar. Synd, for det er jo en fengende låt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 23:51   #9
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Fela var fin og danserne spenstige, men sangen?

Gammel 08-02-09, 00:23   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søt var han... men han kan jo ikke synge. Hadde jeg hørt den musikken der uten å vite at det var en norsk artist, ville jeg tippet det var et GP-bidrag fra øst-Europa.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 00:31   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hadde jeg hørt den musikken der uten å vite at det var en norsk artist, ville jeg tippet det var et GP-bidrag fra øst-Europa.

Er vel det som må til for å ha en sjans til å vinne.

Gammel 08-02-09, 00:44   #12
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Flinke Frikar da! Stolt av et familiemedlem der ja

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 00:46   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

For en herlig kar !

Gammel 08-02-09, 00:52   #14
Fisken
Aktiv

Fisken sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Synd han ikke synger bedre, for selve låta var jo ganske bra. Startet litt svakt, men tok seg skikkelig opp.

Personlig tror jeg Tone Damli Aaberge drar avgårde med Norges bidrag. Ingen fan egentlig, men hun er nok bedre...

Fisken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:10   #15
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er enig med Fisken.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:31   #16
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Søt var han... men han kan jo ikke synge. Hadde jeg hørt den musikken der uten å vite at det var en norsk artist, ville jeg tippet det var et GP-bidrag fra øst-Europa.

Første jeg tenkte da jeg så han

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 07:19   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var i salen i går og må si jeg ble heftig begeistret for denne gutten! Vi trampeklappet! (og jeg som ikke engang liker MGP ) Jeg synes det er totalt skivebom å klage på sangen, den satt som en påle.

Han må helt klart bli bidraget!

Gammel 08-02-09, 07:25   #18
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jeg er heller ikk noen GP fan, men hørte denne sangen og oppsummeringen av de andre melodiene. Jeg er ikke i tvil om at denne var best av de i gårsdagens delfinale.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 09:01   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes han var fantastisk! Herlig sang og masse sjarm. Det var da ikke noe feil på stemmen hans?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 09:09   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var definitivt en fengende låt. Kan han ikke synge? Jeg synes han var best av alle som var der i går (uten at det egentlig sier mest om standarden i går).

Tone Damlie Aaberge er jo så vakker at hun kan gå videre på bare utseende ... i en sangkonkurranse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.