|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva legger du i "flørting"?Flørter du? I så fall: Kan du konkretisere hva du gjør når du fløter? (Jeg tenker altså på flørting med andre mennesker enn partneren eller potensielle partnere.)
![]() |
#3 |
nygift
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Iflørting legger jeg førførende blikk, smil, taing ( at du tar på vedkommende, som feks smeike på kinnet, rompa ol)
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Jeg flørter med alle.
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Egentlig lurer jeg på om det alle kaller for flørting er det jeg ville kalt for en god, lett og muligens humoristisk tone?
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Flørting i den betydningen som Blomst snakker om driver jeg aldri med. Men verbal flørting, ja - mer en spøkefull/vennlig omgangstone, egentlig, som det ikke er noe seksuelt i, men som likevel henger sammen med en slags gjensidig ... hm, gjensidig "sans for hverandre", kanskje?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?
Ja, sånn er jeg også. Og jeg sliter også med å sette ord på det, så da bruker jeg heller dine enn å prøve selv.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Jeg tror du er inne på noe, Veronal, og jeg synes ikke du høres dysfunksjonell ut.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Flørt for meg er å bevisst forsøke å sjarmere.
![]() |
#10 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje du rett og slett bare er en stor sjarmklump?
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Ah. Kinkig, det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
For noen er det å flørte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For meg er ikke flørting noe jeg gjør for å få bekreftelse, for meg er det en slags kjemi eller stemning som oppstår, noe man ikke alltid kan sette ord på. Og det er heller ikke noe fysisk i det, som berøring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert optimist
|
Jeg flørter med alt og alle som er mottakelige jeg.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Jeg er litt mer enn hyggelig når jeg flørter, men jeg inviterer ikke for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
#17 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Jeg flørter også med alle som er mottakelige for det, og det er lett å merke. Flørt kan være så mye, språkbruk eller smil, komplimenter. Jeg bruker det for å få tilbakemeldinger som Nenne skriver, jeg vil jo gjerne at andre skal smile til meg og gi meg komplimenter på ulike måter.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Mens jeg som er introvert aldri er i nærheten av å noen form for flørting så fremt jeg ikke har en god del innabords. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ansvar for egen luring
|
Det er det jeg tenker på som flørting i hvert fall. Hvis det er flørting, så gjør jeg det hele tida. Uten å ha noen baktanker, annet enn å få folk til å le.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|