Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ull-/superundertøy og turklær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-09, 19:06   #1
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Ull-/superundertøy og turklær

Noen som har noen gode ull- eller superundertøy å anbefale? Jeg trenger og gode turklær, spes. en varm bukse. :lei av å fryse på lekeplassen:

Gammel 06-02-09, 19:12   #2
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ull-/superundertøy og turklær

jeg bruker iris (eller er det janus?) ullfrotte, og har også investert i nøstebarn ullfrottegenser til meg selv
I tillegg bruker jeg superundertøy av den "normale" typen (Devold, HH, Kari Traa, e.l.)

Mitt beste kjøp er en lang og tykk ullfleeceshorts som rekker til litt over knærne. Den bruker jeg under alt fra skjørt og bukse på vei til jobb, til oppå ullbukse og slikt så jeg ikke skal fryse på stumpen. Men husker jeg hvor jeg har kjøpt dem....? nei :sorry
Og tykke ullsokker som mormor har strikket, og ullsåler i vinterskoa

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:14   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker Janusbuksen i ullfrotte for voksne. Samme snitt som barnebuksene. Under har jeg superundertøy eller ull-longs alt etter som hvilken temperatur det er.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:18   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sverger til Devold ekstremull, med god boblebukse utenpå.
Jeg kler meg som ungen.
Ullundertøy (Devold), vanntett boblebukse, hjemmestrikket ullgenser, vinterjakke, votter, lue og gode vinterstøvler. Jeg fryser aldri, uansett hvor lenge vi er ute.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:22   #5
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for tips! Får gå og titte litt. Jeg bør vel helst finne noe med god stretch i, i og med at jeg er gravid og allerede har mage som om jeg er 5 mnd på vei.

Gammel 06-02-09, 19:27   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Da jeg var gravid kjøpte jeg superundertøy i stooor størrelse (som mannen overtok etterpå). Nedentil hadde jeg bare buksa dratt under magen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:30   #7
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Da jeg var gravid kjøpte jeg superundertøy i stooor størrelse (som mannen overtok etterpå). Nedentil hadde jeg bare buksa dratt under magen.

Ja, det var det jeg tenkte med buksen og; det er vel så mykt at det ikke er noe problem å ha den under magen.

Gammel 06-02-09, 19:30   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holder på å strikke ullbukse til meg selv. En tråd sokkegarn og en tråd alpakka. Med vanlig ullundertøy under og gore-tex over, burde det bli varmt nok.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:57   #9
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Mitt favorittplagg er ullboxeren fra Devold. Pleide alltid å fryse på rompen, men nå holder jeg meg god og varm også der

Gammel 06-02-09, 20:03   #10
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Mitt favorittplagg er ullboxeren fra Devold. Pleide alltid å fryse på rompen, men nå holder jeg meg god og varm også der

Ja, det er jo rumpa som er viktigst når en disser (husker) eller sitter i sandkassen, hvertfallmed tanke på at jeg har lett for å få blærebetennelse.

Gammel 06-02-09, 20:41   #11
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Den er kjempegod.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 21:00   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en del Janusull, og en del undertøy og mellomlagstøy fra Devold. Jeg er spesielt fornøyd med noen tynne gensere fra Devold.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.