|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til pakking ved flytting?Lurer på om nokon har nokre gode råd på korleis det er lurt å pakke når en skal flytte? Det er få store ting som skal flyttast, derimot er det mykje klær, kjøkkenutstyr, dvdar/cdar og et hav av bøker.
![]() |
![]() |
#2 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Tips til pakking ved flytting?Jeg pakker alltid i banankasser. Da blir alle eskene like store og lette og stable. Lette og bære er de og, med bærehull på sidene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Tips til pakking ved flytting?Like esker, og skriv utenpå eskene ca hva som er oppi. Vi skrev kjøkken på det som skulle på kjøkkenet feks. Veldig greit å ha merket dem når man skal pakke ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tips til pakking ved flytting?Sist vi flyttet kjøpte vi skikkelige flytteesker. Veldig fornøyd med dem - de er stabile og vil nok tåle mange flyttinger. Viktig å ikke ha FOR store esker, for da blir de så tunge å bære.
![]() |
#5 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Tips til pakking ved flytting?Vi brukte sist litt kraftige esker med bærehåndtak/hull på sidene.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til pakking ved flytting?Bananesker er gode å pakke i, men om du vil ha større esker har du disse "Flytteskene" du kjøper. De er store og romslige, enkle å bære og stable. |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tips til pakking ved flytting?Esker og poser er vel ok, siden du ikke skal flytte det så langt?
![]() |
#8 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Tips til pakking ved flytting?IKEA sine flytteesker er fine synes jeg. Vi har brukt de, og bruker de enda til div. lagring. Skriver også på hvilket rom de skal i og hva som er inni de.
![]() |
#10 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til pakking ved flytting?Ikeatur blir det nok ikkje før innflytting, så dei eskene får eg nok ikkje fatt i.
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til pakking ved flytting?Bananesker er kjempebra å pakke i ja, og fruktkasser også. De er litt lavere og uten lokk, og veldig bra til å ha bøker og bilder oppi. Og cd'er og dvd'er kanskje?
![]() |
|
|