Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-09, 14:21   #1
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Eldste skal være Ariel på karneval. Hun har planlagt dette 1 år (siden forrige), og skal få farge håret sitt på ordentlig. Men vil jo helst ikke at hun forblir i fargemodus resten av året, og skulle gjerne hatt et produkt som sitter greit en dag eller to, men så ganske radigt begynner å skylles ut. Noen som har fargetips til sånt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:29   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Min erfaring er at selv "snill" hårfarge som angivelig skal vaskes ut etter noen få vask pleier å sitte i i månedsvis etterpå.

Men gjør det noe på en liten unge?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:30   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Det finnes noen sånne mousser som man grer inn som forsvinner relativt raskt. Men de er ikke særlig pene når de er i ferd med å gå ut av håret.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:33   #4
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Som guttemamma aner jeg ikke hårfargen på Ariel, men noe sier meg at hun har rødt hår?
For mange år siden kjøpte jeg farge i England som mamma fikk. Fargen skulle holde kun 3 hårvasker. Etter flere uker/måneder var den fremdeles ikke borte, og mamma (med gulrotfarget hår) måtte ta seg en tur til frisør. Han fortalte at det var noe med disse røde pigmentene som gjorde at de ikke forsvant, så håret måtte farges tilbake...
Nå har vel hårfarger bare blitt bedre og bedre, men jeg vill forhørt meg hos en frisør i alle tilfelle (det er da ihvertfall en frisør her inne tror jeg).

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:45   #5
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det finnes noen sånne mousser som man grer inn som forsvinner relativt raskt. Men de er ikke særlig pene når de er i ferd med å gå ut av håret.

Nei det er så, men ut skal det. Skal sjekke litt rundt dette. Tenkte nemlig ikke kjøre en vanlig glansvask eller noe sånt på henne.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 14:46   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Jeg ser også for meg noen form for mousse eller noe sånn ja - men er litt skeptisk til at det faktisk finnes. Rødt er vel en farge som er vanskelig å lage - og som kanskje sitter dårligere enn f.eks brunt, men min erfaring er at ting sitter godt. Veldig godt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:03   #7
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Hvis man har lyst hår, og farger det sjokkrødt med slik "engangsfarge", sitter det likevel lenge, og det blir mer og mer rosa etterhvert. : prøvd:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:11   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Jentungen var "popstjerne" i håndballturnering for en tid siden (og jeg kunne konstatere at skillelinjen mellom popstjerne og prostituert er hårfin - digresjon). Da var det en av mødrene som hadde med noe hårfarge i små poser med kam på enden. Vi bare gredde det gjennom håret så hun fikk striper (hun ville ha blå), og de gikk ut i badekaret samme kveld. Men man trenger noen poser til hele håret, og jeg husker ikke hvor de var kjøpt (Nille? Europris?).

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:19   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Hårmascara.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:22   #10
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

jeg tror hun ser for seg noe ala hun ene i frustrerte fruer.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:30   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Hva med å bruker slik hårspray med farge da? Det vaskes lett ut. Podene får det når de klipper seg. Jeg mener jeg har kjøpt slik spray på Nille.

Eldste har helt hvitt hår, men denne fargen går alltid greit å vaske ut. Faren er vel at det renner i ansiktet på henne eller smitter av på møbler og slikt under lek kanskje .

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:30   #12
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

http://www.otcwholesale.com/loreal-01364.html

ser på noe sånt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:34   #13
Sessa
Ferskus
 
Sessa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
Innlegg: 67
Sessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Hvilken farge har hun på håret? Det har litt å si om hun er lys eller mørk. Er hun lys, jeg ville vært ytterst forsiktig med valg av type farge, de røde piggmentene sitter godt. Siterer en annen her, hun blir nok rosa ja. Men er hun mørk så vil nok ikke fargen bli slik hun vil, Ariel har ganske rødt hår. Det finnes spray bokser med farge, det blir ganske stivt av dette det samme med farge gele.
Jeg ville ikke annbefale noen farge eller glansvask, som sagt i lyst hår = rosa, i mørkt hår = ingen efekt.
Hva med en parykk? Men kansje det ikke er det hun vil?
En ide er jo å knyte på mange røde tråder, kan bli fint det om du knyter tett i tett. (bommullsgarn).
Mvh en frisør.

__________________
Babyer holder seg til reglene. Sine egne.
Sessa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:35   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

http://www.otcwholesale.com/loreal-01364.html

ser på noe sånt.

Den har jeg prøvd - det er glansvask og sitter i lenge, egentlig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:37   #15
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Den har jeg prøvd - det er glansvask og sitter i lenge, egentlig.

Tror du den går ut til august, hvis hun bader mye i sommer?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:41   #16
Sessa
Ferskus
 
Sessa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
Innlegg: 67
Sessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Tror du den går ut til august, hvis hun bader mye i sommer?

Tror ikke jeg ville tatt sjansen på å gå den kjemiske veien på ei lita jente, husk at man kan få reaksjoner i hodebunnen. det gjelder både glasvask og farge. Man kan også reager på spayfarge

__________________
Babyer holder seg til reglene. Sine egne.
Sessa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:54   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Tror du den går ut til august, hvis hun bader mye i sommer?

Hun ender kanskje opp med et kledelig rosaskjær og kan være tøff "Pink" neste gang hun skal i karneval...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 18:06   #18
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Får se etter sånn skum da angtagelig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:56   #19
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Dagens Europris-reklame har bilde av hårsprayfarge på boks. Har ikke prøvd selv så jeg aner ikke hur det fungerer.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:37   #20
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Takk for tips. Skal ta et titt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no