|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Kerstin Ekmans "Vargskinnet"Er det noen som har lest Kerstin Ekmans "Vargskinnet"-trilogi? Har fått fatt i den til spottpris på svensk Bokrea, og lurer på om jeg skal starte på denne eller Stieg Larssons andre först.
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kerstin Ekmans "Vargskinnet"Jeg leste den første boka da den kom ut, og likte den veldig godt. Den var veldig annerledes enn Hendelser ved vann, men ikke på en negativ måte. Planla å lese de andre to når de kom, men så ble det borte for meg. Men nå har jeg fått tak i alle tre, så de står på lista over bøker som skal leses i nærmeste framtid (må lese nr 1 på nytt igjen).
![]() |
#3 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kerstin Ekmans "Vargskinnet"Jeg likte serien veldig godt, selv om den er annerledes enn "Händelser..." (som jeg også elsker). Jeg venter på "Flickan som lekte med älden" i pocket, men den er vel ikke kommet ennå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kerstin Ekmans "Vargskinnet"Jeg har lest triologien og synes den var bra
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Kerstin Ekmans "Vargskinnet"Tusen takk for svar! Jeg må nok komme i gang med bökene etter hvert.
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kerstin Ekmans "Vargskinnet"Så nå at dette var en gammel tråd, har du lest bøkene nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Kerstin Ekmans "Vargskinnet"
Oi, da bør jeg nok virkelig gi disse en ny sjanse, for Händelser ... er en av de beste bøkene jeg har lest. Kanskje jeg skulle plukke fram den første allerede nå - jeg har akkurat avsluttet ei bok.
![]() |
![]() |
|
|