|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Du som jobber: Når legger du deg for å sove på kvelden/natta? | |||
Før kl 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Kl 20-21 |
0 | 0% |
Kl 21-22 |
5 | 3,76% |
Kl 22-23 |
45 | 33,83% |
Kl 23-00 |
66 | 49,62% |
Kl 00-01 |
27 | 20,30% |
Etter kl 01 |
8 | 6,02% |
Annet/dustepoll |
2 | 1,50% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Legger meg alt fra 22 til 00:30 og står opp mellom 6 og 6:30. Får for lite søvn med 00:30 og 6 kombinasjonen, og får nesten nok med 22 til 6 kombinasjonen.
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Vi legger oss som oftest mellom 23 og midnatt. Det hender den er kvart på elleve også. Det vil si at vi får mellom 5 og 7 timers søvn som regel; i snitt ca 6 timer tenker jeg på hverdagene, men i helgen blir det litt mer da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Legger meg som regel 23.30 og står opp 05.30. Får seks timer søvn, pluss to ganger en halv time i bussen, om morgenen på vei til jobb og om ettermiddagen hjem igjen. Jeg trenger søvn om dagen også, i helgene tar jeg meg en times blund midt på dagen sammen med minstemann.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg legger meg vanligvis mellom 22.30 og 23. Senere enn det så kjenner jeg at det blir for lite søvn. Jeg står opp 6.45, og trenger nok 8 timers søvn, gjerne en natt innimellom med mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Bør legge meg kl 22, det drar seg alt for ofte til 23-24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Legger meg vanligvis mellom 23 og 00. Står opp rundt kl 7.
![]() |
#8 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Sover 5-6 timer.Legger meg 23,men har ofte problemer med og sovne,og er mye oppe om natta. Må opp ca 6.
![]() |
#11 |
Tatt på
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Alt for sent som regel.
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg legger meg vanligvis mellom midnatt og 1, står opp ca 6.45. Det blir litt for lite søvn, men ikke mye. Det er tungt å komme seg opp, men det bllr ikke noe lettere hvis jeg legger meg tidligere.
![]() |
#13 |
superbruker
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Alt for sent. Har jeg kveldsvakt er jeg ikke hjemme før kl 23. Så må man slappe av litt osv. Klokka ringer like ubunnhørlig kl 5.30.
![]() |
#14 |
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Legger meg mellom 00 og 01, som regel sånn ca 00.30...
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Når jeg setter mobilen på vekking står det oftest at det er drøye seks timer til den gir lyd fra seg. I seng mellom midnatt og ett, vekkes sju.
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Ideelt sett 22.30, reelt sett vaker jeg rundt 23-tallet. Jeg står opp ca. 6.15, og dermed får jeg vel rundt regnet sju timer søvn pr. natt. Det er ikke helt nok, men nesten. Når jeg får sovet ut i helga går det rundt, om jeg ikke får det, merker jeg det veldig godt.
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)når samboeren er hjemme så går vi å legger oss ca kl 23 men når han er borte så blir klokka fort 01 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Som regel ALT for sent...
![]() |
#19 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Som regel litt for sent. Nå for tiden prøver jeg å komme meg i seng til klokka elleve. Vekkeklokka piper ti over fem, og seks timer er egentlig litt for lite søvn for meg. Men legge meg tidligere?
![]() |
#20 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg legger meg mellom 23 og 00, sovner sjelden før midnatt |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|