Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 20:05   #1
TBM
Passiv

Standard

Forslag til et sted jeg kan reise i 1-2 uker for avslapping alene?

Siden i sommer har jeg vært sykmeldt - først på heltid og etterhvert på deltid. Har etterhvert funnet ut at opptrappingen har gått for raskt og skal nå redusere jobbingen igjen. Men - en arbeidslivspsykolog som jeg har hatt en konsultasjon med - mente at jeg burde være heltidssykemeldt i både 2 og kanskje 3 måneder...

Jeg er nok ikke helt sikker på om det er riktig (av diverse grunner som jeg ikke tar opp her) men jeg tror han hadde en god del poenger, derfor tenker jeg nå på å se om det er mulig å reise bort en par uker hvor jeg kan være helt for meg selv og bare lese bøker, gå noen turer mm.

Jeg har noen muligheter til å låne hytte på fjellet. Jeg er litt usikker på om jeg har lyst på det, har litt lyst til å bo et sted hvor frokost og middag er lett tilgjengelig - enten på et hotell/rekreasjonssted eller sør i Europa hvor det er forholdsvis billig å spise ute.

Så - er det noen som har forslag til steder de har vært - og hvor det kan finnes billige bomuligheter?

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.