|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Har dere vært på kino i dag?2. juledag er jo den store kinodagen.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Nei, vi har ikke vært på kino. Snuppa ville nok dratt sammen med meg eller mannen hvis det ikke var for at vi måtte på sykehus med knerten igjen. Innen vi kom tilbake var det litt for seint.
![]() |
![]() |
#5 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Vi har ingen tradisjon med det, så vi har ikke vært. Men gjerne neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Her er 1 juledag den store kinodagen. da alle premierene bruker å være. Vet det var masse folk i går på max manus eller hva det heter.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Nei. Vi har aldri barnevakt på 2. juledag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Vi har ikke vært på kino. Syns det er like stas å se film hjemme jeg
![]() |
#11 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Nix - men det blir en tur i løpet av romjula.
![]() |
#12 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Vi pleier aldri å dra på kino i romjula, så; nei.
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Mannen og jeg skulle egentlig på kino i dag, men etter to netter med lite søvn orket vi ikke... Og i kveld som er siste dagen med barnevakt. Jaja, de er tilbake i mars, så får vi ta det da.
![]() |
#15 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Nei, men jeg har lyst til å se Max Manus senere i julen. Må bare ordne barnevakt først!
![]() |
#16 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Vi har pleid å gå på kino 2. juledag, men i år fant jeg ikke noe som gikk på et passende tidspunkt. Det er ikke så lett å finne en film som passer alle ungene heller, så vi må ofte ha to filmer som begynner omtrent likt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Nei, har ingen tradisjon for det. Nå er vi på en plass hvor kinotilbudet ikke er all verden, jeg vet faktisk ikke om det har vært noen kino i dag, jeg tviler egentlig på det. Men ville nok ikke gått om vi hadde vært hjemme heller.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Jeg har sett Max Manus i dag. Mitt 3. kinobesøk i år (tror jeg...).
![]() |
#19 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Nei, vi skulle, men barnevakten kunne ikke likevel. Dermed leide vi film og mannen kjørte og ut kjøpte indisk mat. Filmen var elendig (Diary of the dead), men maten var god og vi koste oss vi.
![]() |
#20 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere vært på kino i dag?Vi var ikke på kino igår, men mannen hadde veldig lyst.
![]() |
|
|