|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenEr det noen som har tips til meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenJeg synes ecco har fine, behagelige støvletter. Men hvis de har litt høy/spiss hel, blir effekten uansett borte. Men de har en del fine støvletter med lav hel også, da.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenBåde Ecco og Geox har fine, lave støvletter som er gode å gå med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lager seg en tittel.
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenHælen bør være lav ja, helst helt flat. Har foreløpig bare sett på Ecco, prøvde denne, men klarer ikke å kjenne om den er god nok bare ved å prøve på. (Det skal sies at jeg aldri har hatt Ecco sko, så jeg vet ikke hvordan disse er å gå i.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenPikolinos har kjempefine støvlettar som er himmelske å gå i, i denne stilen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenJeg har hatt flate ecco-sko i alle fall, og de var helt fantastiske å gå med. Har du prøvd å gå noen runder i butikken?
![]() |
#9 |
Lager seg en tittel.
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekken
De var helt min stil. Vet du hvor de er å få?
Bare med en, skal ta en ny runde en dag med to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenEurosko fører i allefall Pikolinos, men det er mogleg dei må bestille inn. Dei fleste butikkane har begrensa utval på lager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenEg har forresten 3/4 versjonen av den støvletten. Den er heilt lik men "manglar" akkurat det øvste leddet. Den er lagervare her eg bur i allefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lager seg en tittel.
Vet du hvor de selger Geox?
Da skal jeg sjekke Eurosko, dem har vi i det minste her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenDe aller aller besteste jeg har, er Bubetti, men prisen er jo sinnsyk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenDisse redder dagen min. Med ødelagt rygg og dårlig bekken går jeg også som oftest i joggesko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenMener jeg har sett reklame for Mbt-støvletter. Men finner det selvsagt ikke på nett |
![]() |
![]() |
#16 |
Lager seg en tittel.
Fant dem, men de var dessverre i overkant dyre, spesielt for sko man ikke får prøvd først. Sist redigert av dharma : 09-12-08 kl 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenMBT-skoene var en kortvarig suksess for mitt bekken, bare for å nevne det. Kjempegod effekt i begynnelsen, men så skjedde etellerannet som jeg sliter med fremdeles. Jeg vet det er skoene, for innimellom innbiller jeg meg at det må ha vært noe annet og tar dem på litt, og Bang! der er vondten i fotbuen, kneet og bekkenet igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lager seg en tittel.
Egentlig godt å høre, for jeg synes ikke de skoene er så fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Går videre
|
![]() Sv: Støvletter som fungerer godt med dårlig rygg og skrøpelig bekkenJeg kjøpte disse da jeg var gravid i vinter. Jeg hadde vondt i ryggen, men etter 2 dager gikk det over med de nye skoene, kan selvfølgelig være tilfeldig, men jeg syntes i alle fall de var svært gode å gå i. Anbefaler El natura lista sko og støvletter på det sterkeste.
![]() |
#20 |
Lager seg en tittel.
Disse siklet jeg faktisk på i sommer, men jeg hadde ikke helt innsett at jeg måtte unne meg å legge litt penger i gode sko. Har sett etter støvletter i El naturalista, men de som de hadde her passet ikke. Mulig det finnes bedre utvalg i Trondheim. De ser iallefall gode ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|