|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Erfaringer med Medela Pump in Style?Jeg skal begynne å jobbe når Lillesøster er 7 mnd, og må derfor pumpe på jobb.
![]() |
![]() |
#2 |
er her
|
![]() Sv: Erfaringer med Medela Pump in Style?Jeg har en Medela, Lactina Electric plus og er godt fornøyd med den. Men aner ingenting om den du snakker om.
![]() |
#3 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Medela Pump in Style?Jeg har den og hvis jeg skulle kjøpt helt ny hadde jeg kjøpt Symphony i stedet. Det har jeg i enkelpumpe og den pumper mye mer behagelig.
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
![]() Sv: Erfaringer med Medela Pump in Style?Lurer på om det er den jeg har og som jeg aldri fikk brukt?
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Erfaringer med Medela Pump in Style?Jeg aner ikke hva den het, men jeg leide Medela dobbeltpumpe i flere måneder med Poden og var veldig fornøyd. En sånn stor gul en. Den virket solid og støyet lite. Iallefall sammenlignet med enkeltpumpa medela, hvor jeg fikk hodepine omtrent før jeg fikk startet den.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Erfaringer med Medela Pump in Style?Jeg leide en slik da storebror var liten og likte den godt. |
![]() |
![]() |
#7 |
Like blid!
![]() Sv: Erfaringer med Medela Pump in Style?
Det var nok den gamle, ala pump in style.
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Erfaringer med Medela Pump in Style?Jeg lurer på om det kan være denne de hadde på Ullevål. I så fall var jeg godt fornøyd de 8 dagene jeg brukte den (og jeg hadde et svare strev med å få produksjonen ned igjen etterpå).
![]() |
![]() |
#9 |
tankefull
|
![]() Sv: Erfaringer med Medela Pump in Style?Jeg har Medela Pump In Style. Har vært veldig fornøyd med den! Min er innebygget i en diskret ryggsekk, så der ingen som ser hva du egentlig bærer med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|