|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Puppekrymper (minimizer-bh)Noen som vet hvor de har dette? Og funker det?? Hvor mye mindre kan man bli egentlig.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)Du har altså kjøpt en kul topp, men puppene er for store til den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)
Det er dessverre ikke helt sånn min verden fungerer. Det er veldig få topper som har plass til mine pupper (75 G). De passer fint de fleste andre steder enn over puppene.
![]() |
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)Triumph har en BH de kaller minimizer. Jeg synes det støtter bra og gjør puppene litt mindre, men det er sikkert individuelle opplevelser.
![]() |
#5 |
blant fjord og fossevell
|
Jeg bruker 70G, så jeg vet hva du snakker om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
Toppen er en litt løs type, men den strammer veldig i ryggen pga dette. Så den er ikke stygg på, bare ubehagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)Minimizers har jeg kjøpt på Marks and Spencer tidligere. Men jeg sluttet med dem da jeg aksepterte at jeg HAR store pupper, og det er bedre med store pupper og tilpassede klær, enn pene klær med tilpassede pupper. BHene har omtrent samme funksjon som bandasje; de klemmer det meste og skviser det inntil kroppen der det finner plass.
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)..... Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)Jeg er DD nå. Det er forsåvidt greit, men jeg har gått ned 11kg, og veldig mye av det er rundt livet og på rumpa. Er egentlig bare puppene som ikke har forandret seg. Flott på mange måter, men jeg kan altså ikke kjøpe noe mindre topper med mindre de er elastiske. Litt snurt for det.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)Du må heller finne topper i en fasong som passer til store pupper, så skal du se at du kommer deg inn i størrelse 40. |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)Jeg har forresten gått opp en cupstørrelse for hver unge. Å gå ned i vekt hjelper ikke, så jeg vet godt hva du sliter med. |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
|
Mm.. jo. Den ER faktisk veldig fin på. Jeg ser ikke sprengt ut heller (jeg har ikke enorme pupper, mer "normal +" mener jeg selv da), men iom at det ikke er stretch, så kommer den til å skli opp og bli slitsom å ha på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)Blir toppen for kort, er det det du mener?
Og jeg har ennå ikke funnet en Triumph-bh i den størrelsen. :like barmfager:
![]() |
#15 |
Passiv
|
Triumph har amme-bher i den størrelsen. Faktisk det eneste jeg klarte å få tak i når jeg ammet Bitteliten. Riktignok 75 G, men jeg mener de hadde den ned i 70. |
![]() |
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)Nå sporer jeg av, altså, men: Var det gode amme-bher?
![]() |
#18 |
Passiv
|
De var små i størrelsen. Med bøyler, men de har god støtte, og jeg ble ikke klam i dem. Jeg plukket ut bøylene etter hvert. |
![]() |
![]() |
|
|