Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Puppekrymper (minimizer-bh)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 12:30   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Puppekrymper (minimizer-bh)

Noen som vet hvor de har dette? Og funker det?? Hvor mye mindre kan man bli egentlig..

Har funnet meg en topp som er SÅ kul, men må ha to størrelser større (den blir for stor ellers) for at den ikke skal kvele meg..
Håper FP-damene kan redde den fra retur til butikken.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 12:43   #2
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)

Du har altså kjøpt en kul topp, men puppene er for store til den?

Kjøp en annen topp.

Store pupper skal ha gode, pene bher. Og så kjøper man klær etter hva puppene ser bra ut i, ikke presser puppene inn i klær de ikke kler.

Ang å få mindre pupper så er kluet å få tak i en bh som passer, da både føles og ser puppene mindre ut. Noen modeller kan virke litt krympende, men de tar fremdeles like stor plass.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 12:53   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Kjøp en annen topp.

Det er dessverre ikke helt sånn min verden fungerer. Det er veldig få topper som har plass til mine pupper (75 G). De passer fint de fleste andre steder enn over puppene.

Så jeg er veldig interessert i mer info em slik minimizer BH.

Gammel 09-12-08, 13:05   #4
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Triumph har en BH de kaller minimizer. Jeg synes det støtter bra og gjør puppene litt mindre, men det er sikkert individuelle opplevelser.

Prøv den i alle fall, de har den stort sett alle steder Triumph selges.

Gammel 09-12-08, 13:18   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er dessverre ikke helt sånn min verden fungerer. Det er veldig få topper som har plass til mine pupper (75 G). De passer fint de fleste andre steder enn over puppene.

Så jeg er veldig interessert i mer info em slik minimizer BH.

Jeg bruker 70G, så jeg vet hva du snakker om.
Den bhen jeg har som gir meg minst pupper er en t-skjorte bh fra Fantasie.
Jeg har enda ikke funnet en Triumph bh som støtter puppene mine godt nok.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 16:35   #6
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp en annen topp.

Store pupper skal ha gode, pene bher. Og så kjøper man klær etter hva puppene ser bra ut i, ikke presser puppene inn i klær de ikke kler.

Ang å få mindre pupper så er kluet å få tak i en bh som passer, da både føles og ser puppene mindre ut. Noen modeller kan virke litt krympende, men de tar fremdeles like stor plass.

Toppen er en litt løs type, men den strammer veldig i ryggen pga dette. Så den er ikke stygg på, bare ubehagelig.

Gammel 09-12-08, 16:48   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minimizers har jeg kjøpt på Marks and Spencer tidligere. Men jeg sluttet med dem da jeg aksepterte at jeg HAR store pupper, og det er bedre med store pupper og tilpassede klær, enn pene klær med tilpassede pupper. BHene har omtrent samme funksjon som bandasje; de klemmer det meste og skviser det inntil kroppen der det finner plass.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 16:50   #8
Joika
Pauset

Standard

Jeg prøvde med sports-bhen min .

Jeg får bytte toppen til en 44 heller da.. Små irriterende når jeg fint kan ha 40, om man ser bort i fra fordelene.

Gammel 09-12-08, 16:52   #9
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:18.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 16:58   #10
Joika
Pauset

Standard

Jeg er DD nå. Det er forsåvidt greit, men jeg har gått ned 11kg, og veldig mye av det er rundt livet og på rumpa. Er egentlig bare puppene som ikke har forandret seg. Flott på mange måter, men jeg kan altså ikke kjøpe noe mindre topper med mindre de er elastiske. Litt snurt for det.... Mindre fett skal liksom være = mindre klær.

Gammel 09-12-08, 17:09   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du må heller finne topper i en fasong som passer til store pupper, så skal du se at du kommer deg inn i størrelse 40.

At du må opp to størrelser er en indikasjon på at fasongen sannsynligvis ikke er spesielt kledelig for storbarmede damer uansett.

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 17:10   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har forresten gått opp en cupstørrelse for hver unge. Å gå ned i vekt hjelper ikke, så jeg vet godt hva du sliter med.

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 17:18   #13
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Du må heller finne topper i en fasong som passer til store pupper, så skal du se at du kommer deg inn i størrelse 40.

At du må opp to størrelser er en indikasjon på at fasongen sannsynligvis ikke er spesielt kledelig for storbarmede damer uansett.

Mm.. jo. Den ER faktisk veldig fin på. Jeg ser ikke sprengt ut heller (jeg har ikke enorme pupper, mer "normal +" mener jeg selv da), men iom at det ikke er stretch, så kommer den til å skli opp og bli slitsom å ha på seg.

Prøvde først 40, så 42.. merket ikke noe særlig forskjell. Men kan jo hende 44 faktisk er litt større. Er ikke så mye som skal til.

Gammel 09-12-08, 17:38   #14
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Blir toppen for kort, er det det du mener?
Jeg har faktisk kjøpt en del topper i mammaavdelingen, da får man de lange nok over magen, selv med store pupper.

Jeg bruker 70G, så jeg vet hva du snakker om.
Den bhen jeg har som gir meg minst pupper er en t-skjorte bh fra Fantasie.
Jeg har enda ikke funnet en Triumph bh som støtter puppene mine godt nok.

Og jeg har ennå ikke funnet en Triumph-bh i den størrelsen. :like barmfager:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 17:41   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Og jeg har ennå ikke funnet en Triumph-bh i den størrelsen. :like barmfager:

Triumph har amme-bher i den størrelsen. Faktisk det eneste jeg klarte å få tak i når jeg ammet Bitteliten. Riktignok 75 G, men jeg mener de hadde den ned i 70.

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 17:44   #16
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Nå sporer jeg av, altså, men: Var det gode amme-bher?
Jeg har kjøpt på LaLina, men det var et annet merke, og jeg er ikke spesielt fornøyd. Det er ikke noe skille mellom puppene på den, så det blir innmari klamt.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 17:46   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilde!! :standardsvar fra meg:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 17:46   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Nå sporer jeg av, altså, men: Var det gode amme-bher?
Jeg har kjøpt på LaLina, men det var et annet merke, og jeg er ikke spesielt fornøyd. Det er ikke noe skille mellom puppene på den, så det blir innmari klamt.

De var små i størrelsen. Med bøyler, men de har god støtte, og jeg ble ikke klam i dem. Jeg plukket ut bøylene etter hvert.

Jeg hadde også en uten skille mellom puppene, men den var fryktelig å ha på seg, og endte som nød-bh.

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 17:48   #19
Joika
Pauset

Standard

Jeg skal ta bilde.. vent da.

Gammel 09-12-08, 17:50   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:venter på puppebilder og roper på Mauser og sånn:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.