|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Reflektor: Jakten på den perfekte fødselEr det noen som ser på dette nå?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødsel
Å, jeg synes det er gøy jeg. Jeg godter meg når de friker ut.
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselJeg ser på det som totalt meningsløst å planlegge en fødsel. En fødsel er sjelden/aldri lik en annen. Det er bare førstegangsfødende som planlegger fødsler vel? (Jeg gjorde det riktignok ikke da heller.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselJeg hadde planlagt fødsel nr to til en viss grad, men det gikk jo slettes ikke som vi hadde tenkt, og neste gang stiller jeg nok med blanke ark. (Neste gang? Skrev jeg virkelig det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselJeg ser på med et kvart øye og ler av henne som måtte understreke at hun hadde bæresele og babybag fra Gucci. |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselHuff, stakkars hun ene som hadde planlagt naturlig hjemmefødsel i basseng med hundene rundt. Leveren fungerer ikke som det skal, og hun har blitt anbefalt og settes i gang, og hun står og argumenterer for og i mot!
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselJeg var åpen for alt, og bestemte meg for ting underveis som jeg fikk det tilbudt, og det vil jeg prøve neste gang også.
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Veldig enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselSer på det nå ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
Jo, jeg vil da tro det, men tanke på at en baby har knødd seg godt rundt nedi der og har utvidet bekkenet.
![]() |
#14 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselJeg planla delvis. Jeg hadde bestemt meg for at jeg vill på Storken og så ville jeg prøve fødestol. Utover det skulle jeg ta det som det kom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Whatever, never mind
|
Det var det jeg tenkte og. Men et av argumentene til hun som skal ha keisersnitt var at hun hadde venninner som tisset på seg hvis de lo eller nøs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
Det var vel venninnene som hadde revnet fra foran til bak som gjorde at vektskålen tippet tror jeg.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselJeg gjetter på at selve skjeden virker noen hakk mer uberørt etter et KS enn etter vanlig fødsel. Jeg merket i hvertfall ingen forskjell før og etter KS, og har vel ikke akkurat vært en ivrig bekkenbunnsgymnast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselMå si jeg himler over de som tror at alt kan planlegges. Så mange drømmer kan gå i tusen knas og en fødsel som i utgangspunktet kanskej er ok kan fremstå som grusom fordi den ikke ble som planlagt.
![]() |
#19 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselHuff, nå er det nesten så jeg håper fødselen til hun som er på overtid som spiser superhot mat, kan starte snart.
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Reflektor: Jakten på den perfekte fødselJeg ser ikke på. Ikke planla jeg fødslene mine heller i nevneverdig grad. Jeg ville ha epidural med nr 1, og bestemte å forsøke uten med nr 2 (og klarte det).
![]() |
![]() |
|
|