|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Favorittjulefilm?Har du det? Det har jeg:
Regner med at endel av dere har Tre Nøtter Til Askepott og It's A Wonderful Life på listen ...
![]() |
#2 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Favorittjulefilm?Love actually og hjelp det er juleferie(med chevy chase) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Favorittjulefilm?Askenøtt og de tre pottene.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Favorittjulefilm?Nightmare Before Christmas er min soleklare favoritt. Er så glad i den filmen at jeg har masse Jack Skellington-stæsj. Hårspenner, paraply, lysranker, nøkkelring, klær og figurer. Eller med JÆKKS som lille B kaller ham.
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Favorittjulefilm?Ååå, det er ikke tvil! Skjebnens ironi! Det er riktignok en nyttårsfilm, men tre og gaver og sånt er på nyttårsaften i Russland. Perfekt romantisk julekomedie, full av udødelige scener.
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Favorittjulefilm?Love Actually er en ny-klassiker. Men ingen har nevnt Die Hard ... nok en juleklassiker.
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Favorittjulefilm?Nenne: Den må jeg også få sett, etter å ha lest Connie Willis' uforbeholdne skryt i essayet hennes om julefortellinger (egentlig bare et forord, men det er så bra at jeg må få kalle det et essay
![]() |
#15 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Favorittjulefilm?Nå har jeg sett Polarekspressen - Humbug!! Og jeg som tvang mannen til å se den og alltingen. Guttungen ble dessuten vettskremt. Call me Ebenezer Scrooge ... men den handlingen .... Og ingen julefilmer trenger Aerosmith ...
![]() |
#16 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Favorittjulefilm?Hm...
![]() |
#17 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Favorittjulefilm?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Favorittjulefilm?Love Actually, Reisen til Julestjernen, Flåklypa og Alene Hjemme |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Favorittjulefilm?De fleste er nevnt alt. Love Actually (Colin Firth
![]() |
|
|