Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det stygt av meg å le?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 10:21   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

5 krigsfanger i USA har nå sagt at de ønsker å tilstå 9/11 - angrepet på USA.

Jeg siterer nettavisen:

Sitat:

Flere av dem har tidligere sagt at de ser fram til å bli martyrer, men med valget av Obama, som har gjort det klart at han vil nedlegge fangeleiren og stille noen av fangene for vanlige domstoler, frykter de muligens at dette ikke blir noe av.

Og:

Sitat:

På rettsmøtet spurte dommeren, oberst Stephen Henley, hver enkelt av de fem om de forstår at de ved å erklære seg skyldig frasier seg retten til å forsvare seg mot tiltalen. Mohammed sa han forsto og ba om at rettssaken blir unnagjort fortest mulig.

Gammel 09-12-08, 10:25   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det stygt av meg å le?

Det er ikke stygt å le av nek.

Gammel 09-12-08, 10:25   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke helt hva du ler av? :domm:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 11:01   #4
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ikke jeg heller. :meddomm:

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 11:04   #5
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

De er vel ute etter jomfruer i himmelen, kan jeg tenke meg.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 11:05   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får ikke rettssak - håper da rettssaken er fort unnagjort.

Gammel 09-12-08, 11:08   #7
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

De kalles for Guantanamo Five, de gutta der.

Gammel 09-12-08, 11:08   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er om å gjøre å kjappe seg dersom man vil bli martyr nå ja.

Er det nå man skal krysslinke til køsnikings-tråden?

Gammel 09-12-08, 11:13   #9
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er om å gjøre å kjappe seg dersom man vil bli martyr nå ja.

Er det nå man skal krysslinke til køsnikings-tråden?

Gammel 09-12-08, 11:18   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ikke jeg heller. :meddomm:

Jeg blir litt flirfull av dem som ville bli Martyrer, men ikke har tilstått enda, og så fikk de panikk når det så ut som at de ikke ville bli Martyrer likevel pga et politisk skifte, og skyndtet seg å tilstå, og ba om en hurtig saksbehandling.

"Skyndt dere, skyt meg nå!" Liksom. Bare tanken på at de kanskje ikke blir martyrer likevel får meg til å fnise og godte meg. Så må de se de grusomme handlingene de har gjort i øynene. Uten vrangforestillingen om at de har gjort det for et høyere gode. Det er den beste straffen jeg kan tenke meg.

Jeg er visst litt skap-ond (sier Adrienne).

Gammel 09-12-08, 13:00   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Aaah, er det det som kalles å være ond-skaps-full?

Ja, jeg humret litt over dette her, jeg også, jeg må innrømme det ...

Gammel 09-12-08, 13:10   #12
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir litt flirfull av dem som ville bli Martyrer, men ikke har tilstått enda, og så fikk de panikk når det så ut som at de ikke ville bli Martyrer likevel pga et politisk skifte, og skyndtet seg å tilstå, og ba om en hurtig saksbehandling.

"Skyndt dere, skyt meg nå!" Liksom. Bare tanken på at de kanskje ikke blir martyrer likevel får meg til å fnise og godte meg. Så må de se de grusomme handlingene de har gjort i øynene. Uten vrangforestillingen om at de har gjort det for et høyere gode. Det er den beste straffen jeg kan tenke meg.

Man er ikke ond selv om man ler av absurditeter.

Gammel 09-12-08, 13:14   #13
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg falt spesielt for den her;
Flere av dem har tidligere sagt at de ser fram til å bli martyrer, men med valget av Obama, som har gjort det klart at han vil nedlegge fangeleiren og stille noen av fangene for vanlige domstoler, frykter de muligens at dette ikke blir noe av.

Gammel 09-12-08, 13:21   #14
Skvetten
Passiv

Standard

Måtte de bare legge ned basen fort som fy og sørge for en lang og pinefull rettsak. Får de i tillegg livstid+ så kan man ikke be om mer. Eller forresten om de får en vanskelig soning, ja da kan de kjenne på kroppen hva de har gjort. Idiotene.

Jeg fryder meg over at de ikke får martyrstatus. Disse mennene har ødelagt så mye for så mange om de har vært med.

Med-ond.

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:23   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Man er ikke ond selv om man ler av absurditeter.

Takk.

Gammel 09-12-08, 13:24   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg flirer av disse tragikomiske figurenen sammen med DM.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:31   #17
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Men, hadde de egentlig noe med angrepet å gjøre, eller vil de bare forlate verden med plass i historiebøkene?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:52   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Men, hadde de egentlig noe med angrepet å gjøre, eller vil de bare forlate verden med plass i historiebøkene?

Ja, det var det første spørsmålet jeg stillte meg også. Jeg klarer ikke helt å tro på en tilståelse. Jeg trenger bevis.

Gammel 09-12-08, 14:10   #19
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Standard

Jeg lurer nå fremdeles hva det er med de jomfruene som martyrene stilles i utsikt å få tilgang til.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.