|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørJeg dumpet tilfeldigvis innom traileren til denne nye barnefilmen, og den ser jo vanvittig kul ut! (Kilde: youtube.com) Den er nok uaktuell for fireåringen min, så jeg tror jeg får tilby meg en barnevaktseanse for min elleve år gamle nevø. Er det noen som har sett den på førpremiere eller noe sånt? Jeg gleder meg til denne! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørDen har jeg gledet meg til lenge!! Jeg har en femåring som er veldig lite redd for alle slags filmer og som fint kunne sett denne, men hun vil ikke, så jeg får se om noen vil bli med meg. Vet ikke om noen venninner vil se denne, håper det. Ellers laster jeg den ned.
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørVi skal ta med femtenåringen og se den. Vi har en seksåring som ikke er redd for noe som helst på film, men likevel velger vi å ikke ta han med på denne. I alle fall ikke før vi har sett den selv. Den virker jo rimelig creepy.
![]() |
#6 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørDen så nesten litt for skummel ut for min egen smak. Tar nok ikke med noen av mine på kino for å se denne.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørDe viste den som forfilm til BOLT, i 3D.
![]() |
#9 |
lykkelig
|
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dør
Mine to eldste på 8 1/2 og straks 10 vil ikke ha noen problemer med denne filmen i det hele tatt. Minstesnuppa skal se Laban-det snille spøkelset med mormor samtidig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørDen har visstnok fått en "streng" 11-årsgrense, iflg Dagsavisen, hva nå det betyr. PÅ Medietilsynets sider virker det som en helt vanlige 11-årsgrense:
![]() |
#11 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørJeg tror ikke jeg har godt av å se den filmen der. Den så jo dritskummel ut.
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørDen er jko anbefalt til ungdom og voksne, så jeg ville vært veldig skeptisk til å ta med små barn på den filmen.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørJeg tenkte, at denne er sikkert fin for storebror som blir seks. Nei. Ikke etter å ha sett traileren. Den var så creepy, at jeg vet ikke om jeg har lyst til å se den selv |
![]() |
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørHm. Slik det ser ut for meg skal jeg på kino å se denne i helga med 12-åringnevøen.
![]() |
#17 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørDen skal IKKE min 8-åring se, han tror han er tøff, men han hadde garantert kommet til å sovet i min seng i en seks,sju år til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørBlir voksne virkelig redde av denne filmen?
![]() |
#19 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dør
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ny barnefilm på kino - Coraline og den hemmelige dørJeg hadde helt sikkert blitt skremt av denne filmen tror jeg, men skal nok se den allikevel. Den så interessant ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|