I et stresset øyeblikk rygget jeg dessverre inn i en bil idag (ryggesensor er allerede bestilt!), og bilen min traff registreringsskiltet på bilen bak meg, som fikk en tydelig bulk. (( En bil kom raskt imot meg utfra en parkeringsplass og jeg rygget i litt panikk uten å rekke å se i speilet.
At min splitter nye bil fikk riper bak får så være. Det får jeg ta på et mikroverksted sammen med annet småtteri før bilen skal selges.
Verre er det med evt egenandel/tapt bonus etc, eller skyhøye regninger på merkeverksted på den andre bilen HVIS skade utover registreringsskiltet er oppstått. Dere som er bilkunnige: hva befinner seg bak registreringsskiltet - og hvor lang klaring er det? Dette var en Passat av dagens generasjon. Det blir nok noen søvnløse netter hvis jeg ikke beroliges (
Ellers: må bilkosmetiske skader i slike tilfeller utbedres på merkeverksted - eller kan det gjøres på mikroverksteder til 1/10del av prisen og med tilnærmet samme resultat? http://www.klikk.no/motor/bil/article606606.ece
Sist redigert av torsk : 30-10-10 kl 19:40.
|