Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julestjerne, en glitrende avsporing ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 21:01   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Julestjerne, en glitrende avsporing ...

Hva i all verden er den greia med glitter på disse plantene?

Er jeg alene om å synes det er utrolig stygt, og teit?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:02   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Julestjerne, en glittrende avsporing..

Nei, du er ikke alene. Det er ikke fint i det hele tatt.

Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:03   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de er greie nok, for så vidt, men all den tid de er giftige synes jeg det er en snodig plante å dra i hus når man har små barn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:03   #4
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syntes det var kjempefint før... nå liker jeg ikke julestjerne .

Gammel 24-11-08, 21:04   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, lese innlegget skikkelig, kanskje.

Gammel 24-11-08, 21:05   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det blir litt for mye glitter og fjas, spør du meg.

Gammel 24-11-08, 21:06   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne julestjerner kommer ikke inn i mitt hjem, så jeg ser selvsagt ikke problemet.

Gammel 24-11-08, 21:08   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julestjerne, en glittrende avsporing ...

Julestjerne er den fineste blomsten jeg vet om, og med glitter har den pyntet seg. Men jeg har allergikere i hus og kan ikke ha den.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:10   #9
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Sånne julestjerner kommer ikke inn i mitt hjem, så jeg ser selvsagt ikke problemet.

Når jeg ser på de juledekorasjonene vi pleier å få fra mannens jobb er det definitivt en mulighet for at det kommer inn i dette huset. Selvsagt møtt av protester.

Gammel 24-11-08, 21:10   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke fint i det hele tatt.

Gammel 24-11-08, 21:11   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Julestjerner må til her til jul, men de skal være røde og uten glitter, ja. Synes de hvite julestjernene er blasse.

Gammel 24-11-08, 21:12   #12
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes alle blomster sprayet med glitter er grusomt!
Ikke liker jeg julestjernen naturell heller, men det kan jo ha en sammenheng med at jeg dreper den i løpet av en ukes tid ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:14   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt dere tenker over!

Jeg har sjelden mange julestjerner, synes evt de hvite er penest.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:17   #14
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Alt dere tenker over!

Jeg har sjelden mange julestjerner, synes evt de hvite er penest.

Er det så rart å tenke på det?

Jeg var innom plantasjen i dag, det bugnet av glitter-sprayede julestjerner. Jeg lurer jo på hvem i all verden som kjøper dem. Det er for meg uforståelig.

Gammel 24-11-08, 21:18   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ikke liker jeg julestjernen naturell heller, men det kan jo ha en sammenheng med at jeg dreper den i løpet av en ukes tid ...

Da rekker den jo å gjøre nytta si, da.

Gammel 24-11-08, 21:18   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Særlig siden de er tre ganger så dyre som de uten glitter.

Jeg liker best hvite julestjerner...

Gammel 24-11-08, 21:19   #17
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Særlig siden de er tre ganger så dyre som de uten glitter.

Jeg liker best hvite julestjerner...

Er de? Da er det enda mer uforståelig.

Gammel 24-11-08, 21:19   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Er det så rart å tenke på det?

Jeg var innom plantasjen i dag, det bugnet av glitter-sprayede julestjerner. Jeg lurer jo på hvem i all verden som kjøper dem. Det er for meg uforståelig.

Jeg tipper jeg tenker på mye rarere ting altså.
Men jeg har aldri tenkt over det med glitter på slike planter.

Dette synes jeg kan være litt fint:

Gammel 24-11-08, 21:20   #19
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Når jeg ser på de juledekorasjonene vi pleier å få fra mannens jobb er det definitivt en mulighet for at det kommer inn i dette huset. Selvsagt møtt av protester.

Det er så fint her i huset, at de ryker rett ut igjen. Juledekorasjon eller ei.
Det er den eller meg, for å si det sånn.
En time med den i hus, og du har meg på legevakten, hylende etter luft.

Gammel 24-11-08, 21:21   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Synes forøvrig amaryllisen er penest av juleblomstutvalget..

(sorry avsporing)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.