Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anbefal meg en tapasrestaurant!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-08, 13:26   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Anbefal meg en tapasrestaurant!

Vi skal ut og spise i dag, men restauranten vi hadde tenkt oss på er fullbooka.
Kan noen anbefale oss en god tapasrestaurant i Oslo sentrum (sånn mer eller mindre, i hvert fall)? Vi vil ikke på San Leandro.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 13:29   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en tapasrestaurant!

Delikatessen har bare helt nydelig mat men ligger dessverre et stykke utenfor sentrum (Grünerløkka).

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 13:35   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil også si Delikatessen er et must og det tar 10 min å gå dit fra Storgata? Det er sentrum spør du meg

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 13:40   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Delikatessen, ja!

Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 13:42   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips Så ut som god mat, men litt for lunsjpreget stil kanskje? (bord, interiør osv). Vi må enten ta taxi eller på en veldig sentral plass, da en av de som skal være med humper rundt på krykker.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 13:50   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barcelona. Ligger i Markveien på Grünerløkka. Det er var virkelig ikke langt fra sentrum. Du går på 15 minutter fra Stortorvet eller tar trikken 4 holdeplasser.

Gammel 29-11-08, 13:53   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Har dessverre ingen gode tips, men følger med i spenning.Jeg skjønner forøvrig godt at du ikke vil på San Leandro. Jeg har vært der en eneste gang, og jeg tror virkelig aldri jeg har spist så dårlig mat noen gang.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 14:40   #8
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

San Leandro egner seg ihvertfall ikke til de som er dårlig til beins, den på Majorstua har omtrent bare barkrakker å sitte på. Husker ikke hvordan det var i Vika, lenge siden jeg var der.

Jeg synes også at Barcelona som Tjorven nevner har god mat, og jeg digger Delicatessen, men da primært når jeg får bisteccasandwich til lunsj.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 15:37   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Har dessverre ingen gode tips, men følger med i spenning.Jeg skjønner forøvrig godt at du ikke vil på San Leandro. Jeg har vært der en eneste gang, og jeg tror virkelig aldri jeg har spist så dårlig mat noen gang.

Hæ? Jeg har vært på den i Vika mange ganger, og maten er jo knallgod! Men jeg liker ikke barkrakkene

Gammel 29-11-08, 15:46   #10
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hæ? Jeg har vært på den i Vika mange ganger, og maten er jo knallgod! Men jeg liker ikke barkrakkene

Jeg synes også at maten er god, men man fortjener å sitte godt når man skal bruke masse penger på restaurantmat.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 16:09   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Da har nok jeg vært ekstremt uheldig. Vi fikk rå kjøttboller, smakløs scampi, og knalltørre kyllinglår (eller var det vinger ?-husker ikke)
Det eneste de ikke hadde klart å ødelegge var brødet, aiolien og tomatsalaten.....

Gammel 29-11-08, 16:18   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

San leandros er den beste av de jeg har vært på.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 19:00   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også fått fantastisk tapas på San Leandro (i Vika); flere ganger. Men husker at det var totalt uegnet som spisested da jeg var gravid med bekkenløsning, for det var umulig å sitte på barkrakkene.

På Barcelona har jeg bare vært to ganger, og fått god tapas. Broren min er der veldig ofte, og er særdeles fornøyd (han er skikkelig vanespiser).

Gammel 04-12-08, 16:12   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det er en i starten av Hegdehaugveien... På venstre siden når man går oppover. Mulig den ligger nesten nedenfor Hendehaugveien. Og ikke husker jeg navnet heller. Men god mat var det!

Gammel 04-12-08, 16:14   #15
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Habibi. Det er jo ikke en tapasresturant, men mezhaen der er himmelsk.

Gammel 04-12-08, 17:01   #16
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Å- jeg elsker mezha- så den skal definitivt testes

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.