Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 23:25   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Er det noen som syntes det ikke er så fint?

Noen flere som ikke faller for massesuggesjonen her???

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 23:30   #2
Cathrine
Ser meg litt rundt

Cathrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Er nok ikke helt min stil heller.

Gammel 21-11-06, 23:32   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke helt fått feelingen på det enda

Gammel 21-11-06, 23:37   #4
Jr.
sasiltranopogol

Jr. sin avatar

Hvor: sammen med 538.410 andre
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Har ikke sett så mye av plaggene, bortsett fra et par bilder her, samt at jeg så noe utstilt i Rosie and Friends i Hegdehaugsveien. Umiddelbart er det noe jeg liker ved noen av dem, men til de prisene så synes jeg det er helt galskap at folk kjøper det. Tar jeg feil eller koster plaggene ofte 2-3 tusenlapper?! Er det sant så kan jeg ikke si annet enn at jeg er mektig imponert over hvor effektiv massesuggesjonen er og jeg ber om å bli innkalt til kurs hos rette vedkommende.

Gammel 21-11-06, 23:40   #5
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ser heller ikke at det er verdt så mye, nei...

Men så er mitt klesbudsjett ikkeeksisterende uansett.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 23:40   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er heller ikke i folden :inspirert av politikkdebatten:.

Jeg synes ikke det er stygt på noen måte, bare ikke helt min greie.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 23:44   #7
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liker dem heller ikke, og klærne er overpriset så til de grader.

Men jeg har jo ikke sett ALLE plaggene de har heller da.
Hadde sikkert funnet et par plagg som hadde vært fine.
Når jeg handler klær så ser jeg først på merket.
Er det et dyrt merke, gidder jeg ikke gå inn i butikken en gang.
Pga jeg synes det er tullete å bruke så sinnsykt mye penger på en bukse, når man kan få mange flotte bukser til samme prisen andre steder.

Et plagg er aldri så fint og fantastisk at jeg vil bruke så mye penger på det.

Men hva andre gjør er ikke min busenisse.
Smaken og meninger er som baken, nemlig delt.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 00:19   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns de har mye fint - men fytti katta for noen priser.

Gammel 22-11-06, 00:22   #9
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Noe er fint, noe syns jeg ser helt begredelig ut.

Den ullkjolen syns jeg er nydelig, men den jakken som har blitt FP-uniform syns jeg er kjedelig og jeg ville ikke lagt så mye penger på den.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:06   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes klærne ser fine ut, men jeg kan ikke se hva som er så spesielt med dem. Jeg hadde ikke klart å skille OM klær fra en del andre billigere klær.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:09   #11
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Odd Molly er helt meg, men for tiden strekker desverre ikke klesbudsjettet til

Gammel 22-11-06, 09:32   #12
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke Odd Molly! :forsøker å overbevise selv da jeg definitivt ikke liker prisene:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:32   #13
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjalp ikke...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:33   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett så mye av det, men det lille jeg har sett er da pent nok. Skjønner ikke hysteriet, men greie klær.

Gammel 22-11-06, 09:42   #15
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det finnes utrolig mye flotte OM-klær, men det kunne aldri falle meg inn å betale så mye for dem.

Gammel 22-11-06, 09:44   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Odd Molly har noe fint, men også en del som jeg ikke liker.
Er bla ikke såå begeistret for skinnjakken.

Men vet dere , det er jo så bra at vi har forskjellig smak!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:54   #17
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Noe av det er kjempefint, og noe er ikke fint i det hele tatt. Jeg har sett en tunika jeg gjerne skulle hatt. Jeg tror Miss Norway har den.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:30   #18
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg syns de har mye fint - men fytti katta for noen priser.

Sigeres!

Gammel 22-11-06, 10:38   #19
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes jeg sikkert ikke. :kjerringa mot straumen:

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:41   #20
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har sett et par fine plagg (men veldig mye som ikke er min smak i det hele tatt), men uansett så er det nok dessverre ikke min prisklasse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.