|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Er det noen som syntes det ikke er så fint? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ser meg litt rundt
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
![]() |
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Er nok ikke helt min stil heller.
![]() |
#4 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Har ikke sett så mye av plaggene, bortsett fra et par bilder her, samt at jeg så noe utstilt i Rosie and Friends i Hegdehaugsveien. Umiddelbart er det noe jeg liker ved noen av dem, men til de prisene så synes jeg det er helt galskap at folk kjøper det. Tar jeg feil eller koster plaggene ofte 2-3 tusenlapper?! Er det sant så kan jeg ikke si annet enn at jeg er mektig imponert over hvor effektiv massesuggesjonen er og jeg ber om å bli innkalt til kurs hos rette vedkommende.
![]() |
#5 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Jeg ser heller ikke at det er verdt så mye, nei... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Jeg er heller ikke i folden :inspirert av politikkdebatten:.
![]() |
#7 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Liker dem heller ikke, og klærne er overpriset så til de grader.
![]() |
#9 |
awesom
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Noe er fint, noe syns jeg ser helt begredelig ut.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Odd Molly er helt meg, men for tiden strekker desverre ikke klesbudsjettet til
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Jeg har ikke sett så mye av det, men det lille jeg har sett er da pent nok. Skjønner ikke hysteriet, men greie klær.
![]() |
#16 |
godt brukt
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Odd Molly har noe fint, men også en del som jeg ikke liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Javel
|
![]() Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)Har sett et par fine plagg (men veldig mye som ikke er min smak i det hele tatt), men uansett så er det nok dessverre ikke min prisklasse.
![]() |
|
|