Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nei takk til reklame?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 22:57   #1
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Nei takk til reklame?

Hvis du vil at prinsippet skal snus - dvs at de som ønsker reklame må si jatakk til det, så kan du skrive under dette oppropet før 20. november!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 23:01   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nei takk til reklame?

Gammel 18-11-08, 23:04   #3
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Gammel 18-11-08, 23:09   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke dumt!

Gammel 18-11-08, 23:09   #5
Frantzen
Passiv

Standard

I am all for this!
Det er helt sinnsyke mengder med reklame som ramler ned i postkassa. Nå mot jul ser det ut til å ta helt av. Jeg hentet ikke post i går, og i dag var postkassa helt full. Bare av reklame.

Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 23:10   #6
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg syns det er kjekt å få reklame jeg. Det jeg ikke er interessert i hiver jeg med en gang, det andre leser jeg. Ikke noe problem, syns jeg. *kjerringa mot strømmen*

Gammel 18-11-08, 23:13   #7
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Jeg fikk "Ditt distrikt" selv om vi har reservert oss. Den leveres tilbake!!!!!!!!!!!!!

Gammel 18-11-08, 23:20   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nei takk til reklame?

Har skrevet under, en utmerket idé.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 10:07   #9
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Jeg syns det er kjekt å få reklame jeg. Det jeg ikke er interessert i hiver jeg med en gang, det andre leser jeg. Ikke noe problem, syns jeg. *kjerringa mot strømmen*

Det er det som er så fint - da er det bare å sette lapp på postkassa - "Jatakk!"

Jeg vet om mange som synes det er ok med reklame, men her i huset er det ene og alene til irritasjon. (Jeg har selvsagt for lengst skaffet meg Neitakk-klistremerke, men likevel er det noen som er frekke nok til å plante reklame hos meg... Og hva verre er; dersom man abonnerer på lokalavisa, kommer det masse "snikreklame" med den! )

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 10:22   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Jeg også.
I tillegg liker jeg å tråle matbutikk-bladene for tilbud. Hver mandag er en fest, for da ramler det bøttevis ned i postkassa med slike blader.

Gammel 19-11-08, 10:46   #11
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker også å lese/se gjennom reklamen.

Gammel 19-11-08, 11:26   #12
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er greit med reklame, men det kan jo komme en gang i måneden, istedet for en gang i uken. Det er sløsing med ressurser.

Gammel 19-11-08, 11:37   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men da får vi jo ikke med oss alle ukestilbudene.
Eller, man kan jo lese dem på nett sikkert.

Gammel 19-11-08, 12:28   #14
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men da får vi jo ikke med oss alle ukestilbudene.
Eller, man kan jo lese dem på nett sikkert.

Vi abbonerer på OBS sin kundeavis. Det er sikkert mulig å abbonnere på andre matvarekjeder også.

Mannen vil ha reklame nå som vi pusser opp i kjelleren, siden det ofte kommer gode tilbud i posten. Jeg er IKKE enig. Men det var viktig for ham, så jeg gikk med på at vi kunne ta bort neitakklappen en liten stund.

Har skrevet under.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.