|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 3Jeg har lyst til å reise enda en problemstilling, men jeg aner ikke hvordan man lager noen poll..... |
![]() |
![]() |
#2 |
*_*
|
![]() Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 3Jeg har aldri sett vold mot barn og tror jeg hadde stivnet helt om det skulle skjedd foran meg. Håper jeg hadde klart å si i fra, men det spørs nok hvor godt jeg kjenner vedkommende mor eller far.
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 3Jeg har sett foreldre jeg kjenner veldig godt knipse barna på hendene som straff, og jeg ble veldig overrasket. Jeg tok det opp med moren - som jeg kjenner best - rett etterpå. Dette begynner å bli noen år siden, så jeg husker ikke helt hva jeg sa, men hun skjønte i hvert fall at jeg reagerte, og de gjorde det aldri igjen.
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 3Jeg tok det forsiktig opp med faren jeg også - for jeg kjente ham best og det var moren som knipset og kløp. Men de sluttet ikke med det likevel. Han innrømte at kona hadde for drøyt temperament, men så skjedde det ikke noe mer. |
![]() |
![]() |
#5 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hvert fjerde barn blir slått av foreldrene 3En gang jeg var i butikken så jeg en far som slo datteren sin (4 år?) på hånden da han oppdaget at hun hadde puttet en liten sjokolade i lommen sin. (Han sa noe og, husker ikke helt hva, men noe om at man ikke stjeler.) Han slo hardt for det kom en skikkelig klaskelyd. Jeg ble stående helt perpleks og stirre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|