Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 14:07   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum

1. Har dere slettet dere som bruker på det andre forumet (eller de andre forumene) ?
  2. Bruker dere samme nick?
  3. Vil dere helst ikke bli gjenkjent fra tidligere forum, eller er det tvert i mot? (går litt inn i forrige spørsmål...)

Gammel 19-11-08, 14:08   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum

1. Slettet
2. Samme nick
3. Siden jeg har samme nick håper jeg jo at flest mulig har lagt merke til meg før.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:09   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikke slettet hverken på SM eller NM, og har samme nick. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg ikke sletter meg, for jeg er aldri der inne likevel.

Gammel 19-11-08, 14:10   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fremdeles bittelitt på nm, så jeg har ikke slettet.

Bruker samme nick (selv om jeg vurderer å fjerne 75 her på FP).

Jeg er lett gjenkjennelig, og synes det er greit.

Gammel 19-11-08, 14:11   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Ikke slettet nei, er både på SG, SM og NM (men ikke aktiv).
  2. Samme nick stort sett overalt.
  3. Siden jeg bruker samme nick er jeg tydeligvis ikke så redd for å bli gjenkjent.

Gammel 19-11-08, 14:12   #6
Left
Passiv

Standard

Er slettet på NM, men ikke andre forum. Bruker ikke samme nick, men bryr meg ikke om jeg blir gjenkjent. Jeg er forresten aldri på andre forum lenger heller.

Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:12   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

1. Husker ikke. Kanskje på noen.
2.Ikke samme nick.
3. De jeg vil bli gjenkjent av har jeg kontaktet. Men er ikke redd nei.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:13   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1) Nei, har fortsatt bruker på alle tre forumene (SG, SM og NM).
2) Nei.
3) Njah ... Jeg har ikke samme nick, og jeg trodde selv at det etterhvert var innlysende hva som var nicket mitt på de andre stedene, men det var det visst ikke. Jeg roper ikke høyt ut hvem jeg var, det var/er tross alt en grunn til at jeg byttet nick.

Gammel 19-11-08, 14:13   #9
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

1. Jeg er fremdeles registrert på NM og SM, men har slettet meg fra SG. Er dog så og si aldri inne der lenger.

2. Har samme nick med unntak av at jeg fremdeles har 75 bak nicket mitt der.

3. Har ikke tenkt over det med å bli gjenkjent derfra eller ei.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:13   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er ikke slettet fra verken sg eller nm og har samme nick.
Da jeg bruker samme nick er jeg ikke redd for å bli gjenkjent.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:14   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhja, jeg er ikke slettet på SM, tror jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:14   #12
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

1. Ikke slettet, men kunne godt ha gjort det.
2. Bruker samme nick.
3. Siden jeg ikke forandrer nicket, så kan det være muligheter for å bli husket. Det er helt greit.

Gammel 19-11-08, 14:16   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

1. Nei, burde jo på vært slettet på SM når jeg tenker meg om.
  2. Ja, veldig lite oppfinnsom
  3. Spiller ingen rolle egentlig.

Gammel 19-11-08, 14:17   #14
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1. Har ikke slettet nicket, men er heller ikke aktiv.
2. Nei, nicket "mitt" var opptatt på FP (utrolig nok..)
3. Det gjør meg ingenting å bli gjenkjent, men det er svært få som gjør det grunnet nytt nick.

Gammel 19-11-08, 14:17   #15
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

1. Er ikke slettet.
2. Hadde samme nick men byttet nick her for noen måneder siden.
3. Spiller ingen rolle om jeg blir gjenkjent.

Gammel 19-11-08, 14:17   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er trodde jeg hadde slettet meg fra NM, men jeg har visst bare fått redusert brukerrettigheter. (man kan nok søke på meg tror jeg)

Jeg heter det samme - men har byttet nick på SM (noe som forøvrig førte til 2 ukers utestengelse fordi jeg opprettet ny bruker og ba de forandre etterpå i stedet for å bare be de om å forandre nicket mitt)

Jeg synes det bare er koselig å bli gjenkjent. Jeg skriver ingenting her inne som jeg er redd for å fortelle i reallife.

Gammel 19-11-08, 14:22   #17
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ikke slettet meg på NM men er heller ikke aktiv lenger. Har beholdt samme nick og om jeg blir gjenkjendt, så er det bare hyggelig

Gammel 19-11-08, 14:26   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

1: Jeg er fortsatt medlem på sm, men der burde jeg vel slette meg. På NM er jeg fortsatt litt aktiv.

2: Jeg har ikke samme nick her og der.

3: Nei, er ikke redd for å bli gjenkjent.

Gammel 19-11-08, 14:30   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Ikke slettet (lat) Jeg er aldri på noen av de andre forumene lenger.
2. Ikke samme nick
3. Ikke redd for å bli gjenkjent

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:31   #20
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

1. Ikke slettet nei, er både på SG, SM og NM (men ikke aktiv).
  2. Samme nick stort sett overalt.
  3. Siden jeg bruker samme nick er jeg tydeligvis ikke så redd for å bli gjenkjent.

Signerer

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.