|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumEr ikke slettet hverken på SM eller NM, og har samme nick. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg ikke sletter meg, for jeg er aldri der inne likevel.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumJeg er fremdeles bittelitt på nm, så jeg har ikke slettet.
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumEr slettet på NM, men ikke andre forum. Bruker ikke samme nick, men bryr meg ikke om jeg blir gjenkjent. Jeg er forresten aldri på andre forum lenger heller. |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1) Nei, har fortsatt bruker på alle tre forumene (SG, SM og NM).
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Jeg er fremdeles registrert på NM og SM, men har slettet meg fra SG. Er dog så og si aldri inne der lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumEr ikke slettet fra verken sg eller nm og har samme nick.
![]() |
#12 |
Den som gir seg...
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Ikke slettet, men kunne godt ha gjort det.
![]() |
#13 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum
![]() |
#14 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Har ikke slettet nicket, men er heller ikke aktiv.
![]() |
#15 |
superbruker
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Er ikke slettet.
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumJeg er trodde jeg hadde slettet meg fra NM, men jeg har visst bare fått redusert brukerrettigheter. (man kan nok søke på meg tror jeg)
![]() |
#17 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forumHar ikke slettet meg på NM men er heller ikke aktiv lenger. Har beholdt samme nick og om jeg blir gjenkjendt, så er det bare hyggelig
![]() |
#18 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1: Jeg er fortsatt medlem på sm, men der burde jeg vel slette meg. På NM er jeg fortsatt litt aktiv.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: 3 spørsmål til dere som har vært på NM, SM eller andre tilsvarende forum1. Ikke slettet (lat) Jeg er aldri på noen av de andre forumene lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer
![]() |
|
|