Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Det er vel greit, eller?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-08, 18:42   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er vel greit, eller?

Skal snart ha bursdagsfeiring her, og tenkte at jeg kunne lage de vanlige godteposene litt annerledes.
Istedet fro masse snop tenkte jeg å fylle posene med ballong, stickers og en bil pluss en liten godis ting.
Er det greit eller blir de snurt for godis?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 19:32   #2
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er vel greit, eller?

Tenkte å gjøre noe sånn jeg å denne gangen. Syns det er skikkelig styr når vi får en haug med godteri med oss etter selskapet. Da har de jo allerede proppet seg med kake, brus og snop.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 19:55   #3
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes det høres veldig greit ut, er ikke helt vant med de godteposene jeg. Men det er kanskje fordi mine barn ikke har vært særlig i bursdag enda.

Hva er egentlig meningen med de godteposene da?

Gammel 12-11-08, 20:08   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sånne "godteposer" som er vanlig i vår krets.

Gammel 12-11-08, 20:17   #5
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Det høres veldig bra ut.

Gammel 12-11-08, 20:21   #6
Frantzen
Passiv

Standard

Det syns jeg høres både greit og lurt ut.

Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 20:25   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vanlig på hverdags-bursdager her i hvertfall. Er nok mange som er enig med deg i poser med mindre sukker i.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 20:33   #8
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Første bursdagen gjorde jeg og slik, men de siste har jeg droppet hele greia.
Hva skal de med smådillet eller hva skal de med ekstra snop?

Her får de spise det de vil mens de er her, men får ikke noe med seg hjem utenom en ballong om de vil!
:blid: Kjip og kjedelig mamma, men ungene sier ikke noe. De spør med engang og ferdig med det. Alltid en eller annen bursdag, alltid masse snop og dill med seg hjem.

Gammel 12-11-08, 22:02   #9
TBM
Passiv

Standard

Vi har også kuttet ut de der posene og det er ikke noe mas etter det. Hvis et barn spør så sier jeg bare at de kan ta seg litt mer gotteri som står på bordet. Det er mer en nok sukker som blir servert på festene, vi sparer ikke der, jeg orker bare ikke pålegge meg selv å pakke alle de posene og bruker mange hundre kroner ekstra...

Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 22:21   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har kuttet ut snop for mange bursdagsfeiringer siden.
De små gjestene blir mer enn nok hypre av kaker og diverse annet.

På siste bursdag hadde vi laget skattekart, og storebror hjalp de små med å finne rebuslappene jeg hadde gjemt ihht til kart.
Skattekisten hadde jeg gjemt godt, og inne der hadde jeg laget gammeldagse kremmehus med såpebobler, klistremerker etc.
Stormende jubel.

Gammel 12-11-08, 22:44   #11
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har fått takk i noen fine bulldosere/lastebiler, som jeg fikk gratis som jeg skal ha i posene, sammen med en ballong, lynet klistermerke og et lynet kinderegg, håper det blir bra jeg!

Gammel 12-11-08, 23:17   #12
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Har fått takk i noen fine bulldosere/lastebiler, som jeg fikk gratis som jeg skal ha i posene, sammen med en ballong, lynet klistermerke og et lynet kinderegg, håper det blir bra jeg!

Høres kjempeflott ut! Tror det blir stor stas jeg

Gammel 12-11-08, 23:20   #13
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sikkert greit det.

Jeg personlig synes det er noe dill med alt leketøyræl som stadig kommer inn i hus. Ungene liker det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 23:22   #14
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er sikkert greit det.

Jeg personlig synes det er noe dill med alt leketøyræl som stadig kommer inn i hus. Ungene liker det.

Ja men det er det som er så flott, at de bilene jeg fikk tak i, ikke er noe ræl

Gammel 13-11-08, 09:49   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er i hvert fall bedre med noen ballonger enn alt det der sukkerklisset. De får jo som regel nok av det på festen.
Vi hadde ikke noe godtepose, og det var ingen som savnet det heller.

Gammel 13-11-08, 09:55   #16
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er mer enn greit. Sist hadde vi poser med blyant, såpebobler og litt godterier. Jeg fikk kommentar på at "det var ikke så mye godteri i posen". Stønn.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 10:10   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror var i bursdag hvor han fikk pose med saker. Litt godis var det jo, men ellers var det et par solbriller (som var kjempestygge, men som storebror elsker), klistremerker etc.

Jeg synes det er en god idé jeg.

Gammel 13-11-08, 10:36   #18
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg vil tro ungene vil elske dette. De er jo gjerne glad i dingser, stæsj etc.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 10:39   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres bedre ut enn masse snop ja. Jeg deler forøvrig ikke ut poser i det hele tatt, og ingen har savnet det heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.