|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Det er vel greit, eller?Skal snart ha bursdagsfeiring her, og tenkte at jeg kunne lage de vanlige godteposene litt annerledes.
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Tenkte å gjøre noe sånn jeg å denne gangen. Syns det er skikkelig styr når vi får en haug med godteri med oss etter selskapet. Da har de jo allerede proppet seg med kake, brus og snop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Jeg synes det høres veldig greit ut, er ikke helt vant med de godteposene jeg. Men det er kanskje fordi mine barn ikke har vært særlig i bursdag enda.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Det høres veldig bra ut.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Det syns jeg høres både greit og lurt ut. |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
|
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Første bursdagen gjorde jeg og slik, men de siste har jeg droppet hele greia.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Vi har også kuttet ut de der posene og det er ikke noe mas etter det. Hvis et barn spør så sier jeg bare at de kan ta seg litt mer gotteri som står på bordet. Det er mer en nok sukker som blir servert på festene, vi sparer ikke der, jeg orker bare ikke pålegge meg selv å pakke alle de posene og bruker mange hundre kroner ekstra... |
![]() |
![]() |
#10 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Har kuttet ut snop for mange bursdagsfeiringer siden.
![]() |
#11 |
nygift
|
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Har fått takk i noen fine bulldosere/lastebiler, som jeg fikk gratis som jeg skal ha i posene, sammen med en ballong, lynet klistermerke og et lynet kinderegg, håper det blir bra jeg!
![]() |
#12 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er vel greit, eller?
Høres kjempeflott ut! Tror det blir stor stas jeg
![]() |
#14 |
nygift
|
![]() Sv: Det er vel greit, eller?
Ja men det er det som er så flott, at de bilene jeg fikk tak i, ikke er noe ræl
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Det er i hvert fall bedre med noen ballonger enn alt det der sukkerklisset. De får jo som regel nok av det på festen.
![]() |
#16 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Jeg synes det er mer enn greit. Sist hadde vi poser med blyant, såpebobler og litt godterier. Jeg fikk kommentar på at "det var ikke så mye godteri i posen". Stønn.
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Storebror var i bursdag hvor han fikk pose med saker. Litt godis var det jo, men ellers var det et par solbriller (som var kjempestygge, men som storebror elsker), klistremerker etc.
![]() |
#18 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Ja, jeg vil tro ungene vil elske dette. De er jo gjerne glad i dingser, stæsj etc.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Det er vel greit, eller?Høres bedre ut enn masse snop ja. Jeg deler forøvrig ikke ut poser i det hele tatt, og ingen har savnet det heller.
![]() |
|
|