Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva kjøper dere til barna i år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-08, 22:05   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva kjøper dere til barna i år?

Ja det er jo en del julegavetråder her nå, så jeg er nyskjerrig på hva dere har kjøpt/skal kjøpe til barna deres i år.
Si gjerne hvor gamle de er.

Knoll og Tott på 4 år får: walking talking mcqueen, lynet mcqueen cd spiller, fisher price pc og ulltøy.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10

Sist redigert av Blomst : 04-11-08 kl 22:11.
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 22:10   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper dere til barna i år?

22-åringen får digitalkamera, en årskalender med bilder av hele familien fra året som gikk - jeg har laget selv.
Fra lillebror får hun en almanakk vi har laget selv.

15-åringen får digitalkamera, lue (dyr motesak), og vi mangler en ting til han fra minstemann.

13-åringen får det samme som 15-åringen.

3-åringen får cd spiller av oss.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 22:11   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Har faktisk ikke peiling enda, 2 av guttene har akkurat hatt bursdag så jeg har ikke begynt å tenke på hva de skal få til jul.

Men hun på 18 har vi snakket litt om å kjøpe speilreflekskamera til.

Gammel 04-11-08, 22:15   #4
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jentungen får muligens nytt skiutstyr, eller tursekk (speiderbutikken.no).. Må konferere litt mer med besteforeldre.
Guttungen er jeg ikke helt sikker på enda.. Men han er jo 3 år så han er stort sett fornøyd med alt.
I julekalenderen dukker det opp skisko og div annet vinterstæsj som ulltøy osv hvis været krever det før jul...
Noe bøker og dvder kan det også bli.

Gammel 04-11-08, 22:46   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

*Storebror 6,5 år, får Nintendo DS konsoll og sikkert noe annet småtteri.
*Mellomsøster 3,5 år, får bok om Lillesøster (favoritten), bondegård (kjøpt ubetydelig brukt her inne), tegnebrett og sikkert noe annet småtteri.
*Lillesøster 9 mnd får ...tja, si det!?

Gammel 04-11-08, 22:50   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke peiling. De har det meste av det de trenger, og litt til.

Knerten får kanskje akebrett. Snuppa skal få tohjulsykkel til bursdagen sin i januar. Det har hun blitt lovet. Jeg bare håper at det er sykler å oppdrive i januar.

Gammel 04-11-08, 22:59   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Storebror får lego og ds Lego StarWars spill.
Mellomste får ipos og sølv boblevest
Minste får Hello Kittyhus, babydukkeklær og antagelig leike kassapparat.

Gammel 04-11-08, 22:59   #8
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tigerungen har bursdag rett før jul. Hun har fått ny seng i enten bursdag- eller julegave på forskudd, så det blir ikke noen store greier. Vi tenker litt på lekekomfyr til henne. Og da kanskje noe tilbehør fra Ikea.

Gammel 04-11-08, 23:11   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror (snart 15) får:
- Liverpooldrakt
- Eletrisk tannbørste
- Bøker
- Vi vurderer Play Station 3

Mellomsøster (9,5) får:
- Mobil
- Digitalt kamera
- Liverpooldrakt
- Wee-spill
- Bøker
- Skrivesaker

Lillesøster (5,5) får:
- CD-spiller
- Digitalt kamera
- Liverpooldrakt
- Eletrisk tannbørste
- Bøker

Dette er gaver fra oss, og for ca 500 kr fra oldermor.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 23:13   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Mest sannsynlig nytt skiutstyr.
Kommer snøen før jul blir nok gaven gitt før julaften.
De får noe annet i tillegg; bøker og spill regner jeg med.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 23:14   #11
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Minstejenta får ny skolesekk. Mellomste på 14 år får toalettveske med litt toalettsaker i. Han trenger det. Eldstejenta på 16 år vet jeg ikke enda.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 23:14   #12
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eldste får kamera, mellomste regner jeg med får slalomski og minsten får Duplo elektrisk togbane fra oss. De to eldste får også DS spill hva hverandre, men har ikke helt funnet noe til minsten enda. Muligens elektrisk tog til Brio togbanen.

Gammel 04-11-08, 23:14   #13
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Storesøster på 7 år får
* Ronja Røverdatter bok
* littlest petshop "datadyr"
* klær
Mellombror 5,5 år
* bok(leseløvebok?)
*bilbane
*klær
Lillesøster 2,5 år.
*fisherprice fly
* klær
*vet ikke.

Sist redigert av Cazandra : 04-11-08 kl 23:20.
Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 23:17   #14
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Herremannen skal få DS, spleisegave fra meg og moren og stefaren min (altfor dyrt for meg aleine). Han ønsker seg lego også, men jeg vet ikke om det er rom for det i budsjettet til de som jeg kan "styre" ift. julegavekjøp.

Frøkna ønsker seg alt og ingenting og er mye vanskeligere å kjøpe til. Men hun har DS som hun kjøpte for bursdagspenger, og ønsker seg flere spill.

Gammel 04-11-08, 23:22   #15
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sønn 11 år: Skarptromme
Sønn 8 år: ? (han ønsker seg mest av alt bøker, så jeg tror jeg skal lage en spennende bokpakke til han).
Sønn 2 år: Akebrett

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 23:25   #16
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Minstemann regner jeg med får nytt slalåmutstyr, skal prøve det fra i fjor men er rimelig sikker på at det er for lite nå.

Eldstemann er jeg ikke sikker på, men tror kanskje han får en Ipod Touch. Det har han ønsket seg lenge, men jeg er redd for at det er en ting som kanskje mister nyhetsverdien rimelig raskt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 23:33   #17
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg aner ikke. Tror jeg må følge med å se om jeg får noen ideer her.

Gammel 04-11-08, 23:36   #18
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet ikke .

Jeg synes ikke de trenger noe jeg... annet enn ulltøy kanskje. Jeg er egentlig møkkalei av alle lekene som flyter rundt.

Gammel 04-11-08, 23:37   #19
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Planen er for vår treåring:
Fra besteforeldre (3 par), skiutstyr og ullklær, og kanskje ny vinterdress (må se an str. på nuværende).
Fra oss: sykkel med støttehjul. (bor på vestlandet, her snør det aldri).

Til ettåringen:
ANER IKKE !

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 23:39   #20
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har ikke begynte handlingen ennå. De eneste julegavene som er kjøpt er treleker fra Praha.

Storebor får en stor fin trelekebil. Lillebror får noe jeg ikke husker nå hva er for noe.

Ellers blir det vel noe Lego på eldste og Duplo på yngste.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.