|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Hva kjøper dere til barna i år?Ja det er jo en del julegavetråder her nå, så jeg er nyskjerrig på hva dere har kjøpt/skal kjøpe til barna deres i år.
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert..... Knoll & Tott 04 ![]() ![]() Sist redigert av Blomst : 04-11-08 kl 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?22-åringen får digitalkamera, en årskalender med bilder av hele familien fra året som gikk - jeg har laget selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Har faktisk ikke peiling enda, 2 av guttene har akkurat hatt bursdag så jeg har ikke begynt å tenke på hva de skal få til jul.
![]() |
#4 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Jentungen får muligens nytt skiutstyr, eller tursekk (speiderbutikken.no).. Må konferere litt mer med besteforeldre.
![]() |
#5 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?*Storebror 6,5 år, får Nintendo DS konsoll og sikkert noe annet småtteri.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Jeg har ikke peiling. De har det meste av det de trenger, og litt til.
![]() |
![]() |
#7 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Storebror får lego og ds Lego StarWars spill.
![]() |
#8 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Tigerungen har bursdag rett før jul. Hun har fått ny seng i enten bursdag- eller julegave på forskudd, så det blir ikke noen store greier. Vi tenker litt på lekekomfyr til henne. Og da kanskje noe tilbehør fra Ikea.
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Storebror (snart 15) får: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Mest sannsynlig nytt skiutstyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Minstejenta får ny skolesekk. Mellomste på 14 år får toalettveske med litt toalettsaker i. Han trenger det. Eldstejenta på 16 år vet jeg ikke enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Javel
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Eldste får kamera, mellomste regner jeg med får slalomski og minsten får Duplo elektrisk togbane fra oss. De to eldste får også DS spill hva hverandre, men har ikke helt funnet noe til minsten enda. Muligens elektrisk tog til Brio togbanen.
![]() |
#13 |
Erfaren
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Storesøster på 7 år får
2001-2003-2006 + Bendik 2010 Sist redigert av Cazandra : 04-11-08 kl 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Herremannen skal få DS, spleisegave fra meg og moren og stefaren min (altfor dyrt for meg aleine). Han ønsker seg lego også, men jeg vet ikke om det er rom for det i budsjettet til de som jeg kan "styre" ift. julegavekjøp.
![]() |
#15 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Sønn 11 år: Skarptromme |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Minstemann regner jeg med får nytt slalåmutstyr, skal prøve det fra i fjor men er rimelig sikker på at det er for lite nå.
![]() |
#18 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Jeg vet ikke
![]() |
#19 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Planen er for vår treåring: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til barna i år?Vi har ikke begynte handlingen ennå. De eneste julegavene som er kjøpt er treleker fra Praha. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|