Jeg trenger Tulip & Tatamo-hjelp!
Etter å ha siklet etter Tulip & Tatamo-kjoler i årevis er jeg nå den lykkelige innehaver av en. Min snille Blåmann har slått til og kjøpt en kjole i bursdagsgave til meg. Det ble 100 % klaff med størrelsen, og jeg synes både snittet og dekoren er kjempefin. Jeg er imidlertid usikker på gråfargen. Det er mulig det er en vanesak, men jeg går nesten alltid i grønt, turkis eller svart, med noen innslag av bringebærrødt og lilla. Kjolen kan byttes, så i dag har jeg vært innom butikken og snoket. Finner kanskje ikke selve Drømmekjolen, men den svarte til høyre likte jeg godt. Det var også den eneste andre som virkelig passet i størrelsen. Den har bringebærrød hals og et motiv med bilde av ei dame på brystet - i rødt, rosa og grønt. (Det rosa hjertet er en Post it-lapp.) Fasongen og størrelsen er lik, bare at den svarte var litt lang på ermene.
Hva synes dere? Bør jeg kanskje vente enda litt, følge med som en smed og kapre Drømmekjolen med det samme den dukker opp? Xian, hva tror du som kjenner meg og klessmaken min og er dreven på Tulip & Tatamo - hvilken vil jeg trives best med?
(Jeg vil gjerne slippe å høre fra T & T-haterne som åpenbarte seg i den andre tråden, ettersom jeg uansett kommer til å inneha en slik kjole nå. )

Sist redigert av Bluen : 05-11-07 kl 14:47.
|