|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Utfordring: På jakt etter den perfekte messengerveskaJeg har funnet ut at jeg trenger å få meg en messengerveske av typen til å ha over skulderen på skrått over kroppen.
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Utfordring: På jakt etter den perfekte messengerveskaAnyone?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Utfordring: På jakt etter den perfekte messengerveskaJeg synes den var knallfin den du viser til her, så jeg hadde flesket til. Men jeg lider av beslutningsvegring når det er flere alternativer, så ja - den var fin - ferdig |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Utfordring: På jakt etter den perfekte messengerveska
Så bra du synes det! Den er fra laredoute, og der har jeg i tillegg rabattkupong på 30% så den blir ikke så veldig dyr heller. Hmmm... kanskje jeg bare skal hoppe på.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Utfordring: På jakt etter den perfekte messengerveskaJa jeg synes seriøst at den var kjempefin! |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Utfordring: På jakt etter den perfekte messengerveskaDenne var flott da. Da kan du late som om du har med deg pizza hver dag, istedet for kjedelige skolebøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Utfordring: På jakt etter den perfekte messengerveska
Ja! Kommer denne i skinn mon tro?
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Utfordring: På jakt etter den perfekte messengerveskaEllers er de wow cow veskene ganske fine, men for dyre synes jeg.
![]() |
|
|