|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Hjelp - vet noen kloke damer hvilken bok dette kan være?Vær så snill - jeg er på jakt etter en bok som skal handle om året rundt et tjern. Det skal være bilder i den, og tekst, men det er ikke en "eventyrbok". Jeg tror det kan være en barne/ungdomsvariant av en natur/friluftslivsbok.
![]() |
#2 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - vet noen kloke damer hvilken bok dette kan være?
![]() |
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hjelp - vet noen kloke damer hvilken bok dette kan være?Tusen takk for svar, men hvis jeg har skjønt det riktig, skal boka handle om ett års gang i naturen rundt dette tjernet - med fotografier og korte tekster om hva som skjer i naturen rundt/i dette tjernet gjennom året. Altså ikke en ren barnebok med tegninger og historer, men mer naturbokaktig....
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hjelp - vet noen kloke damer hvilken bok dette kan være?Jeg hadde en bok som het Året rundt i skog og mark, kan det ha vært den?
![]() |
#6 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - vet noen kloke damer hvilken bok dette kan være?Det er sikkert denne: "Bli med til Trolltjønn" av Olaf Heitkøtter. Beskrivelsen din passer på en prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Audacious
|
Jeg synes HI bare er realistisk. Hadde det stått "vet noen damer hvilken bok..." så hadde jeg skjønt deg, men når det først er spesifisert at de må være kloke?
![]() |
|
|