|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har arvet et lass med strikkepinner i alle verdens størrelser og fasonger. Strømpepinnene (som jeg forøvrig ikke kan bruke) er grei å oppbevare med strikk rundt - men hva gjør jeg med rundpinnene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Mellom sofaputene så min samboer ikke finner dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Du skulle hatt blokkfløyteetuiet som jeg laget på barneskolen. Dessverre har jeg fremdeles blokkfløyten (så den forsvinner ikke ut), men du kan kanskje lage noe liknende?
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jo de funker til sånne rette pinner Veronal - og det fulgte noen slike i aluminium med arven. Det er rundpinnene jeg aldri klarer å finne et oversiktelig system på. De går vel ikke ned i sånne rør? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har flere strikkepinneetuier som noen har vært så snille å sy til meg. Der er det gode lommer til rundpinnene og til strømpepinnene. Det går an å kjøpe sånt cd-etui og ha rundpinnene oppi der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?
Sist redigert av m^2 : 18-09-08 kl 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg er fryktlig glemsk og har gjennom tiden kjøpt meg alt for mange strikkepinner samt at jeg har arva mange etter svigerbestemor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?
AHA - cd-mappe du - så smart! :har2000rundpinnerfordijegaldrifinnerigjennårjegtr enger: |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Mange av mine rundpinner hadde for lange nåler til å kunne plassere i et CD-etui, så den ideen fungerte ikke for meg. Nå ligger de usystematisk sammetkveilet i en boks fra Ikea - men det funker det også.
![]() |
#15 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Det kommer an på dimensjonen på røret? Nå er det lenge siden jeg har lekt med strikkepinner, men de kan da foldes dobbelt?
![]() |
#16 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Pringlesbokser passer vel fint....
![]() |
#17 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?i strikkevesker, en for rundpinner og en med små rom for strøpepinner. Jeg fikk de i en håndarbeidsklubb når jeg ble medlem der, kanskje jeg må verve noen så flere kan få?
![]() |
#19 |
Bare sær
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?I strikkepinnemappe.
![]() |
#20 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har dem i en gammel Paul&Shark genserboks. En pastaboks i metall burde fungere utmerket.
![]() |
|
|