|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan man gjøre noe i forhold til nabo med "gneldre-bikkje"?Vi har fått ny nabo på en lite topp på oversiden av oss. Det er et hus til i mellom så vi grenser ikke til dem, men de ligger på en topp og ser utover oss fire husene som ligger under. De drev og satte opp flott gjerde der og vi tenkte at nå kommer det sikkert noen unger der, for det er så bratt og skummel tomt ned mot oss. Men nei da. Et par gneldrebikkjer er det de har som flyr rundt der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Kan man gjøre noe i forhold til nabo med "gneldre-bikkje"?Jeg vet faktisk ikke om det er ulovlig. Selv tar jeg inn hundene så fort de sier vov, jeg synes selv at det er skemmende med bjeffing. Jeg forstår problemet ditt og tror jeg ville ha blitt sprø om det var min nabo. Jeg ville ringt politiet og bedt om råd.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Kan man gjøre noe i forhold til nabo med "gneldre-bikkje"?Ta en tlf til politiet og hør hva de mener evt, da vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Kan man gjøre noe i forhold til nabo med "gneldre-bikkje"?Er de tilsnakkende disse naboene dine? I såfall ville jeg ha begynt med en prat der. Hvis ikke hadde jeg ringt politiet og bedt om råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Kan man gjøre noe i forhold til nabo med "gneldre-bikkje"?Jeg ville nok tatt en prat med hundeeierne først.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
![]() Sv: Kan man gjøre noe i forhold til nabo med "gneldre-bikkje"?Takk for svar. Jeg får se det ann et par dager å se om det fortsetter i samme stilen. Om det gjør det så må jeg jo i alle fall prøve å ta en prat med hundeeieren. Har aldri pratet med disse naboene siden de er nyinnflyttet og det er et hus som ligger i en helt annen vei enn oss. For å komme til dette huset må vi gå kjempelangt rundt. Det går ann å komme dit ved å gå gjennom et par hager som ikke er vår og en bratt skrent, men ingen naturlig vei for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man gjøre noe i forhold til nabo med "gneldre-bikkje"?Om de er til å snakke til, så prøv det først. Ellers hadde jeg gått videre om det gjentar seg at de hopper over gjerdet. Det er slisomt med sånne nabohunder da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Kan man gjøre noe i forhold til nabo med "gneldre-bikkje"?
Slik er mine også. De skjønner når mor blir sint.
![]() |
#9 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Kan man gjøre noe i forhold til nabo med "gneldre-bikkje"?Her benytter hunden seg av det samme når hun er ute for hun vet at hun kommer inn så fort hun boffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|