|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Aldri. |
![]() |
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Vasker alt. Har gått bra så langt. Men har god vaskemaskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Aldri. Tror mannen skylte opp noen av Podens klær da vi var på ferie en gang, det er vel den eneste gangen vi har håndvasket klær.
![]() |
#5 |
Unik
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Mannens dress går til rens. Ellers duger vaskemaskina.
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Dette handler jo ofte om at man på den måten forsikrer seg slik at kunder ikke kan klage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Jeg håndvasker de dyre bh-ene mine (med blonder og greier), finere ulltøy og gensere i strikket stoff, bukser i ull e.l., bluser og sånt i skjørt materiale, og håndstrikket tøy. Jeg vasker vel et eller annet for hånd hvertfall 2 ganger i uken, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Sender mannens dress og finkåpa mi på rens innimellom. Ellers kjøper jeg ikke klær som må renses. Står det håndvask på merkelappen, går det på ull-/håndvaskprogrammet på vaskemaskinen. |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Tilføyelse: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?
Ikke jeg heller.
![]() |
#12 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?I prinsippet vasker jeg alt. Jeg var imidlertid nettopp på renseri/vaskeri i går og hentet 4 store dyner, trekk til overmadrass samt en kjole med kvaeflekk i rompa. Kjolen hadde jeg allerede prøvd meg på, dynene og trekket fikk ikke plass i min maskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Jeg renser kåpene mine.
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Kun mannens dresser som renses. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Jeg pleier å hive ting som skal håndvaskes inn i maskinen på håndvask-program på 30 grader, uten sentrifugering. Så langt har det funket utelukkende flott. Trekket på vippestolen til knerten skal egentlig ikke vaskes i maskin, det står maskinvask-fy-fy-symbol på den, men jeg slengte den allikevel inn dit på håndvaskeprogram, og den ble helt flott. Sofatrekkene også. Så, kremt, jeg håndvasker vel en gang i skuddåret. Renseri tror jeg faktisk aldri jeg noensinne har levert inn noe på.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?
Ta dem i vaskemaskina. Om de blir ødelagt gjør det jo ingen ting, siden du kaster dem allikevel. Kan hende du har flaks |
![]() |
![]() |
#17 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Aldri.
![]() |
#18 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Mannen bruker renseri ukentlig, for jobbskjorter og dresser. Jeg prøver å huske å sende med mine skjorter som må strykes hvis jeg husker det, men jeg bruker skjorter fint lite. Håndvask er jeg ikke god på og de få klærne som ikke kan vaskes i maskin blir brukt lite og jeg forsøker å unngå å kjøpe slike klær. Nøstebarns f.eks går i maskinen her.
![]() |
#19 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?En del av mine klær er merket med kun rens.
![]() |
#20 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Jeg har to selskapskjoler som må renses. Bruker dem såpass sjelden at det går bra. Ellers har jeg renset bunaden min to ganger og det er vel det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|