Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Åpen brannstasjon på lørdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-08, 21:51   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

Åpen brannstasjon på lørdag

En liten påminnelse til de som vil ha med seg det. Det er i alle fall et must her i huset med et besøk der for våre små brannmenn/-damer.

http://www.brannvernuka.no/

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 21:53   #2
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åpen brannstasjon til lørdag

Så flott da, dette visste jeg ikke om.
Så da kan brannmennene mine og mannen dra dit mens jeg er på jobb

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 21:53   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal dit! Like morsomt hvert år

P.S, Elisabet: Får jeg kjøpe den stripete Nøstebarndressen? Send PM

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 21:56   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man dra selv om barna ikke er hjemme?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 22:00   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

AC: du kan jo bare late som om en av de andre ungene er dine..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 22:02   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

AC: du kan jo bare late som om en av de andre ungene er dine..

Kanskje du får brannhjelm også AC.

Gammel 16-09-08, 22:04   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 16-09-08, 22:09   #8
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror vi må i år også. Det har blitt en høsttradisjon for oss. Kjøre brannbil, spyle med slangen og se bilbrann er stilig.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 22:11   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper mannen kan ta med storebror. Jeg ser for meg at det kan bli litt styr om jeg skal ta med lillebror i vogn og samtidig passe på storebror.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 22:14   #10
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg trodde egentlig ikke du likte folk/menn som har noe med Brann å gjøre jeg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 22:15   #11
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg håper mannen kan ta med storebror. Jeg ser for meg at det kan bli litt styr om jeg skal ta med lillebror i vogn og samtidig passe på storebror.

Vogn er ofte kronglete, men har du sele, sjal eller slynge er det jo greiere å være med. Både JC og Sverre har vært på åpen brannstasjon fra de var slyngebarn.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 22:15   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror jeg absolutt må ta med barna på dette!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 22:15   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg trodde egentlig ikke du likte folk/menn som har noe med Brann å gjøre jeg.

Næh, men disse skal jo slukke brannen. :smutthull:

Gammel 16-09-08, 22:20   #14
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man dra selv om barna ikke er hjemme?

Du kan komme hit og låne mine.

Gammel 16-09-08, 22:22   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg er jo i Hamar på lørdag. Er det noen åpne i Hamar?

Gammel 16-09-08, 22:22   #16
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for tipset, dette blir garantert suksess!

(Pleier det å være usannsynlig fullt og folksomt? )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 22:25   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Du kan komme hit og låne mine.

Gammel 16-09-08, 22:26   #18
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Jeg er jo i Hamar på lørdag. Er det noen åpne i Hamar?

Gå inn på linken jeg la inn. Der står oversikt over alle brannstasjonene. Hamar er åpen fra 11-14.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Takk for tipset, dette blir garantert suksess!

(Pleier det å være usannsynlig fullt og folksomt? )

Vi drar dit sånn at vi er der når de starter. Det blir gjerne lang kø til både brannbilen og vannslange etterhvert.

Gammel 16-09-08, 22:26   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg tror vi må i år også. Det har blitt en høsttradisjon for oss. Kjøre brannbil, spyle med slangen og se bilbrann er stilig.

Vi skal også!

Gammel 16-09-08, 22:27   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi drar dit sånn at vi er der når de starter. Det blir gjerne lang kø til både brannbilen og vannslange etterhvert.

:noterer:

11 er jo langt på dag så det burde ikke være noe problem.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.