Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Laste ned "Her kommer vinteren" med Ingrid Olava

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-08, 14:23   #1
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Laste ned "Her kommer vinteren" med Ingrid Olava

Jeg er muligens dum i hodet eller overser informasjon, men her er mitt problem:

Jeg skal kjøpe og laste ned denne låta og legge den på en mp3-spiller (gave). Det eneste stedet jeg kan kjøpe den (som jeg har sett), er på Telenors sider. Der må du logge deg inn for å handle. Når jeg prøver det, kjenner ikke Telenor igjen verken mitt eller mannens tlf.nr. (Netcom bedrift). Jeg skriver inn et spørsmål til kundeservice og skal sende skjemaet, men får ikke lov fordi jeg mangler brukernavn. Gaven skal selvsagt være klar i kveld. Hva gjør jeg nå?

Gammel 09-11-08, 14:35   #2
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Laste ned "Her kommer vinteren" med Ingrid Olava

Kanskje du kan prøve hos Netcom?

Ben "berg en regnskog i dag" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 14:38   #3
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Se der, ja. Jeg visste det var noe. Takk! :dagen derpå:

Eia, som går og berger en regnskog nå

Gammel 09-11-08, 14:38   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror du må være kunde hos telenor for å bruke deres sider. Så enten må du finne noen med telenorabb som kan hjelpe deg, eller så må du finne en annen plass å kjøpe denne låten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.