Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Impregnere dress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-08, 13:01   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Spørsmål

Impregnere dress

Trolldressen til storebror har gått igjennom flere runder i maskinen og når lillebror overtar denne tenkte jeg å impregnere den for første gang. Hva bruker dere til det?

Gammel 11-09-08, 13:09   #2
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Impregnere dress

Dette lurer jeg også veldig på. Henger meg derfor på med litt tilleggsspørsmål.
Jeg regner med at både barneutstyrsbutikker og sportsforretninger selger ulike typer impregnering. Er det forskjell på kvaliteten og pris på disse produktene?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 13:16   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte impregneringsspray på Babyshop, og bare sprayet på etter vask (da den var blitt tørr).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 13:18   #4
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg kjøpte impregneringsspray på Babyshop, og bare sprayet på etter vask (da den var blitt tørr).

Jeg har bare hørt om disse middelene man kjører i vaskemaskinen. Spray hørtes egentlig mer effektivt ut. Supert, Babyshop next!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 13:20   #5
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har også brukt spray. Kjøpt på sportsbutikk.

Gammel 11-09-08, 13:20   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt impregnering for bruk i vaskemaskin både på barneutstyrsbutikk, sportsbutikk og Obs! Tror det har vært fra samme produsent NikWax eller noe sånt ... De har også spray som man kan spraye på spesielt utsatte områder (knær og bak) og på goretex sko. Det finnes også impregnering for bomullstøy, så du må lese på flasken at du får til rett stoff.

Se her: http://www.oslosportslager.no/produk...ng-3-2137.aspx

:minner meg på at jeg er fri for impregnering og har noe som skulle vært impregnert før høsten for alvor setter inn:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 15:08   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har brukt impregneringsmiddel i maskinen før, men husker ikke hva det het eller hvor jeg kjøpte det. Skal ta en sjekk på obs i morgen.

Gammel 11-09-08, 16:22   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Troll classicdressen skal re-impregneres ved å strykes eller tørkes i tørketrommel.

Gammel 11-09-08, 16:27   #9
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Troll classicdressen skal re-impregneres ved å strykes eller tørkes i tørketrommel.

Det varer bare så så mange ganger. Den har blitt tromlet flere ganger på svak varme, men skal nå impregneres med skyllemiddel.

Gammel 11-09-08, 16:35   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Jeg har brukt impregneringsmiddel i maskinen før, men husker ikke hva det het eller hvor jeg kjøpte det. Skal ta en sjekk på obs i morgen.

Her står det på sporten. Sammen med fjellutstyret.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 16:39   #11
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

NikWax- produktene er kjempebra synes jeg! Vasker alltid Tec-plaggene i Tec Wash fra denne produsenten. Og innimellom koster jeg på en impregneringsvask. Klærne holder på egenskapene sine i evigheter!!

Gammel 11-09-08, 16:42   #12
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

NikWax- produktene er kjempebra synes jeg! Vasker alltid Tec-plaggene i Tec Wash fra denne produsenten. Og innimellom koster jeg på en impregneringsvask. Klærne holder på egenskapene sine i evigheter!!

Denne bruker jeg også

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.