Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lobber eller støvler når man har gått i 1 mnd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 19:27   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Lobber eller støvler når man har gått i 1 mnd

Jeg har både lobber (stonz) og støvler i barnehagen. Støvlene er litt i største lager.

Har og imprignerte skinnsko av type første sko.

Barnehagen velger bevist støvlene merker jeg og lobbene ligger ubrukt.

Jeg er ikke spesielt glad i støvler og tenker at det er tungt å gå med og vil hemme han.

Han begynte å gå i sommer og går hele tiden men han går ikke spesielt godt med sko på beina.

Har vintersko som er vanntette stående. kommer til å ta de i bruke med en gang det blir kaldt nok men hva synes dere er best å bruke frem til da?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 21:57   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lobber eller støvler når man har gått i 1 mnd

Hadde tatt hjem støvlene, og brukt sånne enkle sko.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 22:01   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

får han til å gå i de regn lobbene da?

Gammel 09-09-08, 22:04   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Han går ganske greit i de ja. Blir som sokker. De sitter stramt på foten og gir et vanntett lag mellom fotsålen og foten.

Vurderer å ta begge deler hjem en ettermiddag og prøve meg frem. Jeg har bare brukt lobbene selv og aldri synes han går noe dårlig med de.

Gammel 09-09-08, 22:04   #5
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Støvler er egentlig noe herk. Minsten har har gått i 8 mnd, men det er først nå at han ikke blir hemmet av store/tunge sko. På ettervinteren i fjor greide han nesten ikke å gå med vinterskoene sine, enda har var en virvelvind inne.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 22:05   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Her er bilde av lobbene om noen ikke vet hvordan de ser ut.

Gammel 09-09-08, 23:39   #7
Left
Passiv

Standard

Heller lobber enn støvler, men det beste er høye joggesko i goretex.

Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 00:10   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ville gått for lobbene. Fantes ikke slikt da guttungen lærte å gå om sommeren, så han vasser rundt i lange regnbukser. Støvlene hemmet han veldig.

Gammel 10-09-08, 09:40   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Heller lobber enn støvler, men det beste er høye joggesko i goretex.

Enig.

Ja om man fant sånt til sånne smårollinger
Har vært over alt å meste av sko begynner på 26 grr.

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Han går ganske greit i de ja. Blir som sokker. De sitter stramt på foten og gir et vanntett lag mellom fotsålen og foten.

Vurderer å ta begge deler hjem en ettermiddag og prøve meg frem. Jeg har bare brukt lobbene selv og aldri synes han går noe dårlig med de.

Da ville jeg ha sagt at du ville at han skulle bruke de lobbene. men kanskje ha støvlene i bhg til en dag det regner masse?
Eller er hele lobben vanntett?

Snoopy hater og å gå i støvlene. For det om det ikke er noe spes store eller tunge.
Vurderer å prøve på henne sånne "våtmanns drakt" støvler.

Men aller helst kunne jeg ha tenkt meg å funnet vanntette fine sko til henne.

Gammel 10-09-08, 10:26   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker egentlig ingen av delene, men heller lobbene om det må være en av dem. Støvler er forferdelig fottøy. Jeg hadde heller investert i gode goretexsko.

Gammel 10-09-08, 16:32   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Nå begynner det faktisk å bli så kaldt her at jeg snart kan gå over til vinterskoen. Har sett etter gode gortex sko i hans størrelse. Men har ikke funnet noe jeg liker enda.

Vinterskoene er jo og store og "tunge" de er ikke tunge eller klumpete, men jo mye større enn skinnskoene hans. Men tenker de er bedre å gå i siden de er litt myke, puster og sitter tett på foten.

Skal ta meg en tur ut nå og se etter et par + en del andre ting.

Gammel 10-09-08, 16:55   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Har sett etter gode gortex sko i hans størrelse. Men har ikke funnet noe jeg liker enda.
.

Her finner jeg ikke sånt i mindre en størrelse 25

Er så iriterende

Gammel 10-09-08, 19:36   #13
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Jeg fant 1 par, men likte de ikke. Synes ikke de kunne strammes nok rundt foten. Og så kostet de 499. Betaler ikke 499 for noe jeg ikke er helt fornøyd med.

Gammel 11-09-08, 13:12   #14
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Fant et par i dag som jeg har lagt av i en annen butikk fordi de hadde ikke størrelsen hans. Adidas Gortex halvhøy med snøring til 299!! På g-sport.

Gammel 11-09-08, 13:17   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knertens barnehage er greie sånn, de spør hva vi foretrekker at han bruker. Så fremt det ikke pøsregner har han førsteskoene sine på. Så styrer de ham (og de to andre bittesmå) unna vanndammene.

Vi har gummistøvler til ham også, men de er foreløpig ubrukt.

Gammel 11-09-08, 13:19   #16
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan isolerer lobbene mot bakken? Vi hadde noen tilsvarende, men måtte droppe å bruke dem når han stod og gikk ute ettersom de ikke isolerte godt nok når han sto på bakken.

Gammel 11-09-08, 13:52   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

De er ikke spesielt tykke. Tenkte kansje på å legge en ull såle nedi de.
Jeg tror min gutt er vanskelig å holde unna noe han har bestemt seg for. Han er høyt og lavt hele tiden. Derfor greit at de slipper å holde han unna noe bare fordi at fottøyet er feil.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.