Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Brun Bugaboo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 22:40   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Brun Bugaboo

Her er den - kjøpt og betalt :

Utmerkede kjøreegenskaper og en veldig praktisk vogn!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 22:41   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brun Bugaboo

Lekker!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 22:43   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Grattis!

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 23:21   #4
Left
Passiv

Standard

:sikle:

Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 23:25   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekker!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 23:47   #6
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Åh! Nydelig! Gattis!

Gammel 25-01-08, 00:03   #7
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kjempeflott.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 01:25   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Brun Bugaboo

Åh guri så vakkert!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 02:09   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker best klassiske gamle vogner, men den der er faktisk ganske kul. Brunt er fint, jeg elsker brunt, det er en av mine absolutte yndlingsfarger! Skulle ha brun vogn selv, men så fikk jeg kjøpe en mørk blå Emmaljunga råbillig av ei venninne, så da slo jeg til.
Gralla.

Gammel 25-01-08, 08:28   #10
tutta
Passiv

Standard

Lekker!!

Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 09:02   #11
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lekker!

Gammel 25-01-08, 09:16   #12
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Lekker!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:01   #13
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Nydelig altså. Mye finere enn min svarte. Grattis.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:02   #14
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

ÅÅÅ... Den var lekker!
:misunnelig:

Gammel 25-01-08, 11:42   #15
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig vogn! Gratulerer!

Du kommer til å elske Bugaboo' en din. Ingen over, ingen ved siden! Jeg har brukt vår så utrolig mye -kjøpte en Quinny Zapp da datteren min ble litt større, men den står praktisk talt urørt (makan til ubrukelig vogn!) for Buggisen dekker alle vognbehov fordi den er så lett og praktisk.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 13:17   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Brun Bugaboo

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Du kommer til å elske Bugaboo' en din. Ingen over, ingen ved siden! Jeg har brukt vår så utrolig mye -kjøpte en Quinny Zapp da datteren min ble litt større, men den står praktisk talt urørt (makan til ubrukelig vogn!) for Buggisen dekker alle vognbehov fordi den er så lett og praktisk.

Jeg kan signerer her, men jeg synes ikke Zapp'n er ubrukelig altså, det er bare at vi ikke trenger den når vi har buggisen.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:05   #17
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

....og nå vurderer jeg å selge den!

Har 3 andre vogner, og må selge unna litt.
Så nå bare lufter jeg litt interessen.
Evt legger jeg den ut på markedsplassen + finn og sjekker responsen der.
Den er meget pent brukt, da jeg har brukt OTH mest.

Noen potensielle kjøpere?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:07   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Brun Bugaboo

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg kan signerer her, men jeg synes ikke Zapp'n er ubrukelig altså, det er bare at vi ikke trenger den når vi har buggisen.

Bruker du vogn fortsatt?

Buggisen er kul ja. Syntes understellet skulle vært i "gull". Da hadde den blir ENDA mer gjennomfør.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:09   #19
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Nydelig vogn da. Hadde ikke snuppa mi vært så stor, så hadde jeg sikkert slått til.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:33   #20
Levic

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har samme, men med sand base. En heeerlig vogn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.