Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg må bare skryte litt, har sydd meg vognpose i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-08, 01:27   #1
mammsen31
mamma til 4 gull

mammsen31 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
mammsen31 er litt kul
Standard

Jeg må bare skryte litt, har sydd meg vognpose i dag

http://www.foreldreportalen.no/forum...&pictureid=231

Den ligger under mine bilder om noen vil se .

Har aldrig sydd en vognpose før så ja ,er rimlig fornøyd over resulatet da .

skryte ,skryte ..

( klart perfekt er den vel ikke, men synes den ble fin da

Sist redigert av mammsen31 : 04-09-08 kl 01:49.
mammsen31 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 01:35   #2
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: må bare skrytelitt , syd meg vognpose i dag

Så fin pose!
Håper jeg får til å sy noe slikt en dag... Blir nok en stund til for min del da jeg ikke har symaskin enda engang, men et steg av gangen.

Gammel 04-09-08, 01:47   #3
mammsen31
mamma til 4 gull

mammsen31 sin avatar

mammsen31 er litt kul
Standard

Sv: Må bare skrytelitt , syd meg vognpose i dag

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Så fin pose!
Håper jeg får til å sy noe slikt en dag... Blir nok en stund til for min del da jeg ikke har symaskin enda engang, men et steg av gangen.

Er ikke bra den maskinen jeg har .
trenger absolutt ny fot , for symaskinen løper løpsk og foten henger seg opp.
var et par ganger jeg måtte koble fra strømmen for å få den til å stopper

Gammel 04-09-08, 06:06   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes den ble kjempeflott. Jeg blir imponert over alle som klarer å sy slikt.

Gammel 04-09-08, 09:00   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du har god grunn til å skryte av den der ja, utrolig flott.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:02   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må bare skryte litt, har sydd meg vognpose i dag

Jeg er dypt imponert over folk som faktisk kan lage ting av stoff.
Jeg tror det ligger en hemmelighet i sying som ingen har fortalt meg. Jeg skjønner det rett og slett ikke.

Kjempefin pose!

Gammel 04-09-08, 09:11   #7
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefin vognpose!

Jeg planlegger å sy nytt trekk til voksiposen vår slik at nevøen min kan bruke den, men jeg bare utsetter og utsetter. Jeg håper virkelig kuldegradene drøyer litt før de ankommer i år.

Gammel 04-09-08, 09:14   #8
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Flott pose. SKulle ønske jeg kunne sy :drømme:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:19   #9
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Kjempeflott!! :wow:

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 11:11   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hadde du ikke sagt den var hjemmesydd ville jeg trodd den var kjøpt jeg. Kjempefin og praktisk pose!

OG kjempesøt gutt du har også!

Gammel 04-09-08, 11:13   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig fin pose.

Hvor fant du oppskrift på hvordan det skulle gjøres? Jeg skal også sy pose, men trenger litt rettledning. Finnes det en nettside eller noe?

Gammel 04-09-08, 11:22   #12
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så fin den ble

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 11:24   #13
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flott den ble!

Gammel 04-09-08, 11:34   #14
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefin pose.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 11:40   #15
mammsen31
mamma til 4 gull

mammsen31 sin avatar

mammsen31 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Utrolig fin pose.

Hvor fant du oppskrift på hvordan det skulle gjøres? Jeg skal også sy pose, men trenger litt rettledning. Finnes det en nettside eller noe?

Jeg har en voksi , den har jeg brukt som mal .
hvert ute og testet posen i dag vi .
Ble veldig fin i vogna den ja , så nå blir vi å bruke dene til det blir så kaldt at dun posen eller ullposen må ferm .
Klart man kan jo bruke en slik pose lengere å , litt avhengig av type for en bruker det .

Og takk for all fin tilbakemelding på den , er min første pose så er fornøyd med resultatet..

Noen som foresten vet hvor en får flanel i metervare

Gammel 04-09-08, 12:59   #16
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flanell i metervare, kanskje i sengesett ? Ellers synes jeg posen din så knallfin ut, beundrer alle som kan sy

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 14:15   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mammsen31, her.

Jeg har ikke egentlig peiling, men de har VELDIG mye forskjellig på innvandrerstoffbutikkene på Grønland. (ops; innvandrerstoffbutikk var et veldig dårlig ord, men jeg antar at du skjønner hva jeg mener)

Gammel 04-09-08, 16:32   #18
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mammsen31, her.

Jeg ville bare kjøpt et vanlig flanellslaken på Jysk, Hansen & Dysvik, Kid, Princess el.l. jeg. Da får man jo et par meter i slengen hvertfall.

Gammel 04-09-08, 17:10   #19
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Så flott pose! Jeg er imponert, altså!

Gammel 04-09-08, 20:18   #20
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg ville bare kjøpt et vanlig flanellslaken på Jysk, Hansen & Dysvik, Kid, Princess el.l. jeg. Da får man jo et par meter i slengen hvertfall.

Foreslår også laken eller sengetøy, med mindre du må ha veldig lange stykker med flanel.

Kan jeg spørre hva du skal sy for noe spennende nå, i flanel? Posen var flott, så jeg er spent på neste prosjekt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.