Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvem av dem ville du valgt?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 20:36   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvem av dem ville du valgt?

Har en liten haug av bøker jeg har glemt å avbestille opp gjennom årene. Nå tenkte jeg at jeg skulle ta et røsk og faktisk lese noen av dem. Problemet er at ingen av dem vekker min interesse der de ligger. Men kanskje jeg kan få litt hjelp her inne? Er noen av de verdt å lese? Eller ikke?

Erik Fosnes Hansen- Løvekvinnen
Åsne Seierstad - De krenkede
Tamara Mckinley - Drømmenes land
Kjell Westø - Der vi engang gikk
DBC Pierre - Vernon God Little

Gammel 19-08-08, 20:38   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem av dem ville du valgt?

Ikke helt bøker je ville valgt... Ta elle melle metoden. Kan hende bøkene er kjempebra de. :hjelpsom:

Gammel 19-08-08, 20:41   #3
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde gått for Fosnes Hansen.

Gammel 19-08-08, 20:42   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Ikke helt bøker je ville valgt... Ta elle melle metoden. Kan hende bøkene er kjempebra de. :hjelpsom:

Jo takk. :knegge:

Det er jo det som er problemet mitt, det er ikke bøker jeg hadde valgt heller. Men de kan jo være verdt en titt alikevel?

Gammel 19-08-08, 20:44   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jo takk. :knegge:

Det er jo det som er problemet mitt, det er ikke bøker jeg hadde valgt heller. Men de kan jo være verdt en titt alikevel?

Så absolutt! Bøker er til for å leses.

Gammel 19-08-08, 20:46   #6
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville lagt Tamara McKinley`s bok ut til salg...

Neida, men den hadde jeg lest. Har lest 4 andre av bøkene, og de er helt meg!!

Gammel 19-08-08, 20:48   #7
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville også ha valgt Fosnes Hansen. Ellers ville jeg tenkt på om jeg kunne gi bort noen som gave, eventuelt bytte dem bort?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 20:49   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par venner (som vanligvis vet hva de snakker om) som anbefaler Vernon God Little varmt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 20:57   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte Løvekvinnen godt (men så har jeg generelt sansen for Fosnes Hansens bøker). Ellers tror jeg boka til Kjell Westö kan være fin. Hans Faren ved å være Skrake var i alle fall veldig god, synes jeg. De andre bøkene på lista di har jeg ikke lest.

Gammel 21-08-08, 12:33   #10
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg likte Løvekvinnen, i allefall. De andre har jeg ikke lest.

Gammel 25-08-08, 08:03   #11
Bruker1862
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
Bruker1862 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har kun lest Løvekvinnen av de bøkene du nevner. Den var sånn midt på treet etter min smak.

Bruker1862 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.