|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Passiv røyking***** Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Passiv røykingRøykeloven sier at man ikke skal røyke inne hvis det er flere personer til stede. Hvis møtet var på et møtelokale, bør den gjelde. Hvis det derimot er i et privathus, stiller det seg annerledes. Jeg røyker selv, men vil aldri ha tent en sigarett hvis ikke alle godtok det. Det er nok ikke du som overreagerer.
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passiv røykingJeg syns det er ufint å røyke på møte innendørs med andre mennesker uansett om de er gravide eller ikke. Når de er gravide er ikke ufint en gang beskrivende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
aldrende
![]() Sv: Passiv røykingDet er ufint og respektløst, og det er faktisk ikke lov heller, ifølge røykeloven.
![]() |
![]() |
#5 |
Fångad av en stormvind
![]() Sv: Passiv røyking*****
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passiv røyking
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Passiv røykingJeg synes de var frekke og ufine, og selvsagt er det ikke overreaksjon å gå ut mens de røyker ferdig - hvis noe, er det vel heller en underreaksjon. Spesielt hvis det var et jobbmøte.
![]() |
#8 |
På vei
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Passiv røykingJeg synes det hadde vært normal omtanke og folkeskikk å spørre først, men egentlig gå ut å røyke først og fremst. De fleste røykere er vant til at man ikke kan røyke inne, og burde ikke ha problemer med å ta røykepause ute under møtet. Når de ser tydelig at du er gravid, så burde det vært en selvfølge. Sier som Kisha, å jage folk som røyker utendørs er å overreagere.
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Passiv røykingJeg syns de var frekke og ufine, og selv om de hadde spurt først så ville jeg syns det var over kanten å røyke inne sammen med en som tydelig er gravid. Nå når røykeloven er så godt innarbeidet rundt forbi, så blir jeg så sjokkert av å høre dette. Hvor har disse menneskene vært de siste 5 åra, liksom?
![]() |
#11 |
Fångad av en stormvind
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Passiv røykingHer burde så absolutt røykeloven gjelde. Det er uvanlig i dag at man tar seg en røyk inne, jeg synes de oppførte seg stygt.
![]() Sist redigert av Harriet Vane : 22-01-07 kl 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fångad av en stormvind
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Passiv røykingHva?? Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare her, for tankene mine er svært SVÆRT usaklige akkurat nå! Jeg har ingenting til overs for røykere som ikke tar hensyn til andre, faktisk misliker jeg slike folk så til DE grader at det jeg mener om dem ikke egner seg på trykk noe sted!
![]() |
#17 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Passiv røykingJeg synes ikke du overreagerte. Luften var vel neppe mye bedre når du kom inn igjen i rommet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-gurgle Sist redigert av Harriet Vane : 22-01-07 kl 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Passiv røykingSom gammel storrøyker synes jeg dette er veldig rart. Jeg trodde røykeloven var godt innarbeida, og at de fleste var komfortable med det.
![]() |
#20 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passiv røykingMakan! Respektløst og egoistisk! Jeg hadde blitt skikkelig forbannet dersom noe sånt hadde hendt meg - gravid eller ei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|