Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg ullskjørt og ullkjoler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-08, 21:44   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor finner jeg ullskjørt og ullkjoler?

Tenkte jeg skulle benytte anledningen når jeg ikke jobber og kan gå i skjørt og kjole til hverdags . Hvor får jeg tak i ullskjørt og ullkjoler til voksne?

Nettbutikker og butikker i Oslo eller Tromsø

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:48   #2
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ullskjørt og ullkjoler?

Om du vil ha det eksklusivt - Tulip og Tatamo

Gammel 10-08-08, 22:17   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Andre?

Gammel 11-08-08, 08:11   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Bare Tulip og Tatamo? Er det et hull i markedet? Hvilke andre skjørt egner seg vinterstid da?

Gammel 11-08-08, 08:40   #5
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hanna Andersson.

Ellos:

HM:

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 08:42   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Oasis:

Gammel 11-08-08, 08:55   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Benetton pleier vel å ha sånt?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 08:58   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noa Noa pleier å ha en del fint.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 09:02   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Du kan også finne noe på Mango. Så en lillarosa med brun kant.

Gammel 11-08-08, 09:09   #10
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Du kan også finne noe på Mango. Så en lillarosa med brun kant.

Litt usikker på lommene foran på den.

Gammel 11-08-08, 09:26   #11
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Litt usikker på lommene foran på den.

Sant nok. Men hvis hun bare skal daffe rundt, har vogn til å bære personlige eiendeler samt matpakken, da går det bra.

Gammel 11-08-08, 09:45   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Lommer? Usikker? Trenger man lommer? *forvirret*

Gammel 11-08-08, 09:46   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hanna Andersson.

Unnskyld, men hvor står det at det er ull i denne? Finner ikke noe sted på den siden hvor det står hva klærne er lagd av.

Sist redigert av jolie : 11-08-08 kl 10:50.
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 09:48   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Har ikke Mango bare klær i størrese XS og ned? Eller var det Oasis?

Gammel 11-08-08, 09:52   #15
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Oasis har opp til 42 ihvertfall.

Kanskje Zara har noe? Egentlig er det vel litt tidlig, er det ikke, det meste i ull vil jeg tro kommer med vinterkolleksjonen, ikke høst kolleksjonen?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 09:53   #16
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Mango har klær som passer til meg - og dermed til deg.

Gammel 11-08-08, 09:56   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oasis har hvertfall opp til 44. Mango har ganske små klær, men jeg som bruker 40-42 har funnet flere passende plagg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 09:57   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vinterkolleksjon? Jeg vil være forberedt og shoppe nå!

Hvor så du den lillarosa og brune Observatøren?

Gammel 11-08-08, 09:58   #19
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abonnerer!

Jeg fant en nydelig ullkjole på Cornelia når jeg var i Trondheim. Jeg skal se hvor den kommer så går det kanskje å finne flere butikker i Norge som har den eller tilsvarende.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 10:03   #20
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Gina Tricot hadde enkle ensfargede ullkjoler i fjor, kanskje de har de i år igjen?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.