|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Trenger kjoletipsSkal i et bryllup jeg egentlig ikke vil gå i neste helg, min mann og jeg kjenner brudgommen veldig perifert, ellers kjenner vi også hans mor, far og søster sånn litt (de er i min manns familie). Ellers er det ca 100 gjester vi ikke kjenner, og vi hører dårlig begge to og liker dårlig å gå rundt å mingle og liksom skulle bli kjent med folk sånn for en kveld. Vi er bare bedt på kaffe, den begynner kl 20. Vi har fått barnevakt til våre to veldig små og regner bare med å omtrent stikke hodet inn, si gratulerer med dagen, ta en kake, og snike oss ut igjen.
Jente, des 06 Gutt, april 08 Sist redigert av Wix : 07-08-08 kl 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger kjoletipsDu har ikke en snill venninne, søster eller andre som kan låne deg en kjole?
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Trenger kjoletipsNei, tror ikke det. Ingen søster i allefall, og jeg har ingen venninner i byen som jeg har pleid å låne klær av.. Eller egentlig har jeg aldri lånt klær av noen, faktisk. Utenom diverse (eks)kjærester og sånt, men tviler på at jeg skal spørre noen av dem.
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trenger kjoletipsAllerede neste helg? Kan jo være litt skummelt med nettbutikker da.
![]() |
#5 |
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger kjoletipsJeg ville ha kjøpt en enkel omslagsjkole på HM og fiffet den opp med feks. en pen topp inni, smykker og pene sko, evt et sjal. En sånn kjole kan man bruke til det meste også etterpå, og siden dere bare er bedt på kaffe hadde jeg nok tenkt som deg at å bruke mange tusen på en kjole for et par timer er bortkastet.
![]() |
#10 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger kjoletipsEn singlet med en pen blonde øverst. Kommer litt an på stoffet i kjolen om det bør være en med vanlig stoff eller en som er litt blank i stoffet.
![]() |
#11 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger kjoletipsJeg kjøpte en fin tunikakjole på veromoda her om dagen. De hadde den i både sort og hvit.. den hadde blondekant nederst... eller mer sånn hekla
![]() |
#12 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger kjoletipsdu bør forresten kansje ikke velge den hvite
![]() |
#13 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Trenger kjoletipsDa kan jeg melde om at jeg kjøpte en svart omslagskjole på HM her om dagen, det er ikke den som Nuta tipset om, men en som ligner veldig, bare at den har halvlange ermer. Har kjøpt en grønn-petrol (er det teal det heter, tro?) litt blank singlet og en kort jakke i asmme farge + noe bling bling i gull som jeg tenkte å ha til. Tror det blir bra. Bra nok i allefall, og jeg kan bruke plaggene utenom bryllup også!
![]() |
|
|