|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Flere som har 1.-klassinger til høsten?I dag er det akkurat 1 uke til storesnupp begynner i 1.klassen. En ny epoke begynner, for både stor og liten.
![]() |
#2 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Nå har jeg to gutter selv og frøkna begynner ikke før om noen år.
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Jeg har en gutt som begynner i første klasse på mandag. Idag begynte han på SFO, og det gikk veldig fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Storesøster her begynner i første klasse på mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Jeg har jente som begynner neste mandag, og alle her er spente!
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Min femåring begynner i 1. klasse førstkommende mandag. Det er vemodig og fint på en og samme gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?To femåringer på SFO i dag, en uke til skolestart. SFO gikk over all forventning, de er veldig opptatt av å skaffe seg nye venner, og det er jo et godt tegn...
![]() |
![]() |
#8 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?To snart 6åringer har startet på SFO og om en uke er det skolegangen som tar til. De er klare og gleder seg. Oppstart på SFO har kun vært positivt. De er blide og gode og tar dagene som de kommer.
![]() |
#9 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Minsten min (ja, han er nestminste i familien nå da) begynner i første trinn på mandag
![]() |
#10 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Vår yngste hadde sin første SFO-dag i dag, og skolen begynner om en uke. På vår skole er 5. klasse faddere for 1.klassingene, og iom at storebror begynner i 5. klasse ønsker alle jentene på hans trinn henne som fadderbarn. Gjett om hun er klar over sin egen verdi |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Vi har en seksåring som var på SFO i dag for første gang. Der vil han gjerne gå hver dag, sier han, og er i det hele tatt ganske fornøyd. Det hjelper seff å ha en søster i tredje som har sverget på å banke opp alle som plager ham.
![]() |
#13 |
Står på egne ben
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Jeg har ei tulle som begynner i 1.klasse neste mandag. Vi er spente alle sammen. Det blir uvant og ha et fast klokkeslett på morgenen og forholde seg til enten en skal på jobb eller ikke. Hun er opptatt av hvordan hun ser ut, og har veldig sterke meninger om klær, men foreløpig får jeg handle til henne. Hun hater shopping så til de grader. Vi prøvde en tur til byen på lørdag for å kjøpe 1.skoledag antrekk, men måtte bare gi opp til slutt. Hun er veldig klar for å begynne på skolen selv om hun ikke blir 6 år før i slutten av oktober. Det mener hun i alle fall selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Javel
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Seksåringen her startet også på SFO i dag. Og det gikk kjempefint. Men nå kjenner han både skolen (fra storesøster) og mange på SFO (fra barnehagen og gata). Neste mandag er det skolestart. Er litt mer spent på det, det er liksom så alvorlig. Og så er jeg spent på hvordan vår lille rakkar med maur i rompa kommer til å passe inn på skolen.
![]() |
#15 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?
Det har min førsteklassing også - eller nesten da, en storesøster
![]() |
#16 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Min yngste begynner på skolen om en uke. Hun gruegleder seg, som hun sier. Tror det blir veldig bra. Hun er en meget nysgjerrig dame, og tror hun vil storkose seg med å lære mange nye ting.
![]() |
#17 |
superbruker
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Minstepropell begynner i første klasse på mandag. Lille babyjenta mi.
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?
Slik er det med min jente også. Hun begynte i dag og det gikk greit, helt til nabojenta ble hentet, da ville hun ikke bli igjen og ble hentet med.
![]() |
#20 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Minste gutten min starter i 1. klasse til mandagen.
![]() |
|
|