Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Harry Potter snart tilbake!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 15:06   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Stort smil

Harry Potter snart tilbake!

Har dere sett den nye traileren? Filmen kommer i november på kino. Og som jeg gleder meg.

http://video.msn.com/video.aspx?mkt=...b-4ae5146133d7

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004

Sist redigert av Estrella : 30-07-08 kl 20:48.
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 15:10   #2
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Harry Potter snart tilbake!

Link til en litt lenger trailer uten prat;
http://www.moviefone.com/movie/harry...nce/27063/main

Ikke fryktelig imponert over traileren, men jeg gleder meg som en unge til å se filmen!
21. november er premiere!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 19:47   #3
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Harry Potter snart tilbake!

Gammel 30-07-08, 19:50   #4
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har allerede avtalt kinodate med ei venninne, vi har vært på alle premierene. :HP-nerd:

Gammel 30-07-08, 19:54   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 20:42   #6
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gleeeeder meg!!!

Gammel 30-07-08, 20:42   #7
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Vi gleder oss!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 20:45   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, jeg gleder meg!!!

Gammel 30-07-08, 20:47   #9
Left
Passiv

Standard

Jeg gleeeeeeeder meg!

Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 20:51   #10
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Fryd!

Gammel 30-07-08, 21:01   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Boka er jo kjempespennende. Må får fikset filmdate med min like Harry Potter hekta lillesøster på 18.

Gammel 30-07-08, 21:57   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg til å første gang i historien se på HP-film på KINO med storesøster på snart åtte.

Sist redigert av Miss Norway : 30-07-08 kl 23:59.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:09   #13
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gleder meg!

Gammel 30-07-08, 22:13   #14
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Aiai, som jeg gleder meg.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:15   #15
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg gleder meg til å første gang i historien se på HP-film på KINO med storesøster på snart åtte. :hjerter;

Mener du det? Mine er bare ett år yngre da, og de blir såpass redde av den første filmen (spesielt trollet) at det kommer til å gå mange år før de får se toeren - for ikke å snakke om de som kommer etterpå. Men de er kanskje spesielt pysete.

Jeg regner med at jeg ser filmen med nevøen min. Det har jeg gjort med alle de andre.

Gammel 31-07-08, 00:01   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Mener du det? Mine er bare ett år yngre da, og de blir såpass redde av den første filmen (spesielt trollet) at det kommer til å gå mange år før de får se toeren - for ikke å snakke om de som kommer etterpå. Men de er kanskje spesielt pysete.

Hun har sett alle de andre ørten ganger og elsker HP-filmene. Vi holder på å lese sekseren nå, så det hjelper nok. Vi har alltid lest boken før vi har sett filmen, så hun vet jo om hvordan alt det "skumle" ender opp tilslutt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 00:09   #17
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg regner med at jeg ser filmen med nevøen min. Det har jeg gjort med alle de andre.

Min 02-årgang har sett de tre første, hun ble ikke redd. Men niesen min, som er 01-årgang måtte skru av halvveis i den første filmen da de skulle se den. Så jeg tror det er veldig individuelt.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:44   #18
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg gleder meg til å første gang i historien se på HP-film på KINO med storesøster på snart åtte.

Vi gjør som dere. Bøkene først, og så er det fritt fram for film og spill. HE må nok også få med seg denne på kino. Han er godt over halvveis i boka nå, og klippet fra filmen var ikke akkurat noen demper på lesemotivansonen. Han synes bøkene er skumlere enn filmene, men ikke skumlere enn at han helst skulle vært Harry Potter hele tiden. Gleder meg til å se sammen med ham.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:52   #19
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vært litt skuffet over de siste filmene. Så jeg gleder meg ikke som et barn, men skal nå se den likevel da

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:07   #20
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jaaa! Gleder meg! Tror til og med vi må skaffe barnevakt så vi kan gå sammen, mannen og jeg. Det skjer ikke så altfor ofte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.