|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() For å se på den positive siden …… så er nå både fryser og kjøleskap gullende rene og jeg har fullstendig kontroll på alt jeg har der inne.
![]() |
#2 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For å se på den positive siden …Huffda..kjedelige greier! Er det ikke typisk
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: For å se på den positive siden …Å, æsj, æsj, æsj...
![]() |
#6 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For å se på den positive siden …Beundrende at du evner å se det positive i det.
![]() |
#7 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For å se på den positive siden …Fy fa.. for en kjip ting å komme hjem til Lukten var nok ikke god. Men det er bra å kunne se de positive tingene med kjipe hendelser.
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: For å se på den positive siden …
Det var på lukten jeg ante at det var (m)ugler i mosen. Jeg hadde nemlig vært superflink til å gå ut med alt av søppel og forsikret meg om at det ikke var ting i kjøleskap som kunne komme til å lukte før vi dro. Og så luktet det ikke spesielt godt da jeg kom inn på kjøkkenet i ettermiddag.
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For å se på den positive siden …Kom ikke strømmen tilbake igjen i tide, altså? Så kjipt!
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
Strømmen kom nok tilbake, men sikringen som dekker kjøkken og stue tålte ikke belastningen. Det er jo egentlig bra, men bare irriterende at det var akkurat den sikringen som kjøleskapet var på.
![]() |
#11 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
![]() Sv: For å se på den positive siden …Jeg tror ikke mitt kjøleskap har vært så rent og ryddig (det er ikke vanskelig å ha det ryddig når innholdet består av de få tingene som stod der som ikke var åpnet og som egentlig tåler å oppbevares i romtemperatur) siden det var nytt. Det har vært nesten like rent før, det var etter at svigermor vasket det, etter å ha bedt så pent om å få lov til å vaske kjøleskapet vårt.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: For å se på den positive siden …Jeg foreslår at du legger all maten i en stor søppelsekk og leverer det på Hafslunds hovedkontor i morgen. Vi har har hatt 5-6 lange strømavbruddd i juni/juli, og Hafslund har vært klar over disse problemene i en tid. Nå ser det omsider ut til at de har fått ordnet opp i problemet, men først etter å ha fått masse pepper. Hafslund forventer at de får oppgjør når de leverer strøm. Da er det bare rett og rimelig at Hafslund også får oppgjør for når de ikke leverer strøm. |
![]() |
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
Fristende, veldig fristende.
![]() |
#15 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: For å se på den positive siden …Fyttirakkern. Der var dere veldig uheldige med Hafslund. I stedet for å sende maten dit kan du kanskje skrive klagebrev? Det er en skummel årstid å få strømbrudd i huset.
![]() |
#16 |
Hertuginne
|
![]() Sv: For å se på den positive siden …Hafslund skulle fått kommet og tømt og vasket fryseren, da hadde de nok fikset nettet her fortere enn svint.
![]() |
#17 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: For å se på den positive siden …og det pga sånn at vårt fryseskap er fult av is. Må vel avtine det men strømmen kom tilbake før maten ble øddelagt men det ble masse is i fryseskapet. Og eneste fryseren vi har. så må spise opp maten først. før det tar over 1 døgn før den blir iskald igjen
![]() |
#20 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: For å se på den positive siden …For å gi deg en annen positiv tanke oppi dette da, så kan du sjekke opp med forsikringsselskapet ditt om ikke de dekker slike ting på innboforsikringen. Mange gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|