![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() VesketrøbbelJeg fikk en kjempefin skulderveske av mannen og Kaninungen til jul. Den kosta over 1000 kr og er i mørkebrunt skinn med hvite sømmer og messingfargede spenner. Så klarte selvfølgelig sømmer som holder skulderremmen på plass å ryke. Butikken skulle ordne opp såklart, og to uker senere hentet jeg endelig veska ferdig reparert. Men, siden dette er en type veske hvor remmen sitter fast og ikke kan løsnes, så syntes jeg det var litt upraktisk at de hadde sydd på remmen vridd. Ikke noe problem, det skulle de selvsagt fikse, og denne gangen skrev de "HASTER" på lappen, så det skulle ikke ta mer enn en uke. Etter 2 1/2 uke var den endelig ferdig. Jeg sjekket i butikken at remmen ikke var vridd, og at remmen var sydd fast i sidene.
![]() |
#2 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VesketrøbbelJa, denne var vrien. Ville nok muligens bedt om en ny veske, de har vel andre fine også? Eller pengene tilbake. De har jo ødelagt vesken med limrestene.
![]() |
#3 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VesketrøbbelSå trasig da. Ergelig når sånt skjer med noe man liker godt. Jeg tror nok likevel at jeg hadde bedt om å få ei ny veske. Ei fin veske, men med limrester er ikke noe gøy.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VesketrøbbelEtter så mye om og men hadde jeg bedt om ei ny veske. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|