|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Hvordan er kjolemoten denne sommeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?Få tak i en kjole med høyt liv som skråner utover fra under bysten (dårlig til å forklare men...)
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?Litt vanskelig å anbefale når man ikke vet smak, kroppsfasong, høyde eller vekt, men…Eller hvor pyntet det er.
![]() |
#9 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?Jeg kjøpte meg nettopp en panty (les diger truse som jevner ut og gjør kvapsete mager litt mer flatterende). Usexy som bare det, men det gjør at man føler seg litt mer sexy i kjole
![]() |
#11 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?Moten i år er kort-kort, med dyyyp utringning. Evt meget tettsittende, uten undertøy. Gjennomsiktig er heller ikke feil i år.
![]() |
#12 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?Ja det er noe sånn jeg må ha. Er i hodet str 38 ( det var jeg for 5 år siden)., men nå er jeg vel mer en 42, kanskje 40. Er veldig smal rett under bysten, så kommer den herlige magen. Store pupper ja så det kan ikke være for mye kløft i kjolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?
He he, en var god.
![]() |
#15 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?
Sånn truse må jeg ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?Jeg kjøpte en sommerkjole idag som jeg syns hadde en veldig flatterende fasong, og som høres ut som den kunne passet dine behov. Den har lett omslagsfasong uten å være omslags i brystpartiet, under der er det et ettersittende felt som sitter inntil under brystene før vidden begynner. Lengde til knærne, korte ermer. Den var fra Jackpot, men jeg finner dessverre ikke bilde av den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?Jeg fikk mye skryt på sommerfesten på min jobb på fredag. Kjøpte en svart kjole med litt hvitt mønster på hos Neste Stopp som satt veldig fint på meg. Tonet ned puppene litt og skjulte magen. Jeg finner ikke bilde av den på nettsiden, men den nådde omtrent til knærne, er i et "silkeaktig" stoff og kostet 300 kr. Dermed hadde jeg litt penger til å legge i litt stæsj også.
![]() |
#19 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hvordan er kjolemoten denne sommeren?Hmm. Jeg må på shopping før helgen det er helt sikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|