Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Prøvde 20 jeans minst!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 16:11   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøvde 20 jeans minst!

Nå er jeg ganske frustrert. I går prøvde jeg massevis av jeans. Fant ingen jeg kunne bruke. Enten var livet for kort, eller for høyt. Enten var lommene for lave eller for høyt oppe. Enten var lommene for store eller for små. Var den ok ellers pressa den rumpa flat! Flatrykt rumpe er ikke fint! Jeg har litt rumpe og den er jeg faktisk litt stolt av.
Jeg fant to kjempefine. Den ene var ei Fornania og den andre ei Diesel. De var perfekte på alle måter unntatt i vidden. De var altfor vide i lårene.

Er det noen som vet om noen fine modeller som er litt nedenfor navelen. Ikke altfor lave lommer og ikke helt høye heller. Ikke bittesmå lommer og ikke veldig stor heller. Ei bukse som sitter fint på om man har litt rumpe.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.