|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gi bort klær til barnehjemJeg har endel klær fra 0-3 år som jeg skal gi bort.
![]() |
#2 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi bort klær til barnehjemRussland vil ikke lengre ta imot noe som blir sett på som "nødhjelp". Jeg gav bort endel babytøy til en russisk sjømann etter at en som bor her i byen formidlet kontakt via avisa, og da sa han at han hadde fått masse henvendelser, men at russeren ikke kunne ta med mer enn til eget bruk over grensa, da det ellers ble sett på som nødhjelp, og Russland vil vise at de ikke trenger den slags hjelp.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi bort klær til barnehjemJeg leverer klær til ei dame som leverer videre til barnehjem i Romania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Come what may...
|
![]() Sv: Gi bort klær til barnehjemJeg har også konktakter der dem reiser selv og leverer til signøyere i Romania. Der dem ikke har noe klær og boplass. Dem bor på telt i minus grader og trenger sårt alt dem kan få. Jeg har samlet 4 sekker som jeg skal gi bort. Alt i fra topp til tå.
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
![]() |
![]() Sv: Gi bort klær til barnehjemJeg vet at ambassaden der borte driver et samarbeid med et barnehjem i Moskva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi bort klær til barnehjemTar ikke Estland mot klær da? Mener jeg så ei nettadresse nettopp - skal sjekke snart...
![]() |
#7 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi bort klær til barnehjemSkal sjekke om det er noen rundt her som samler inn.
![]() |
#8 |
Come what may...
|
![]() Sv: Gi bort klær til barnehjemForresten dem jeg prater om bor på Gan nærme Gardermoen.
![]() |
|
|