|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Safran; scientologtestenDu etterlyste scientologtesten, så et raskt søk på google gav meg en link til en scientologiside der jeg kunne ta testen. MEN! Jeg får ikke resultatene med mindre jeg henter de hos Church of Scientology of Oslo, Karl Johans Gate 12J!
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Safran; scientologtestenDette er et eksempel på en av testene deres, også med fasit. Ikke vanskelig å skjønne hva som er "riktig" svar, og en som er deprimert og svarer ærlig kommer jo til å score kjempedårlig.
![]() |
#5 |
frakoblet
|
![]() Sv: Safran; scientologtestenOjda, lange greier! Jeg tok noen stikkprøver, og skjønner hva du mener.
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Safran; scientologtestenJeg liker å krangle med sekter. Som oftest blir de sintere enn meg.
![]() |
#9 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Safran; scientologtestenHar fri idag jeg aC, så kan bli med deg og kverulere litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
♡
|
![]() Sv: Safran; scientologtesten
Been there done that!
![]() |
#12 |
♡
|
Det var da jeg var der!
![]() |
#14 |
Textrovert
|
Jepp, det var særlig ei jente som sto der. Jeg husker henne ennå. Hun så så forknytt og redd ut at jeg fattet ikke at scientologene hadde sendt ut henne. Hun kunne umulig være noe godt image for dem. Hun prøvde å stoppe meg mange ganger. Jeg var "søkende" og fristet til å ta testen, men var redd for å bli revet med av noe jeg ikke hadde kontroll over. Også hadde jeg lovt mamma å "passe meg for sektene".
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke ; lås døra når du legger deg, se deg for før du krysser gata og ikke bruk opp alle pengene dine på engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Safran; scientologtestenDe sitter og utfører stresstester på Egertorget om dagen.
![]() |
#19 |
Mother of Dragons
|
Du kan da forlange at de skal gjøre deg frisk? «Hva er dette for slags sekunda-vare-sekt?» kan du si om de ikke greier det med en gang. «Livets ord tar bare 500 i kollekt og da får jeg musikk attpåtil!»
![]() |
#20 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|